search
menu

خانه مسافر فانوس فومن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر فانوس فومن
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
فاصله خانه مسافر فانوس فومن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر فانوس فومن


یکی از هتل های خوب یک ستاره در شهر زیبای فومن، خانه مسافر فانوس فومن است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و امکانات رفاهی مناسب و مرغوب برای مهمانان فراهم کرده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی گیلان ازجمله شهر تاریخی ماسوله، قلعه رودخان و ... دسترسی آسان دارد. چشم انداز بسیار زیبایی مقابل این هتل قرار دارد و از منظره چشم نواز کوه و جنگل تشکیل شده است. کارکنان هتل (Fuman Fanoos Hotek) با تلاش شبانه روزی سعی در تأمین اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارند.

امکانات کلی هتل


مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با ماشین و لذت بردن از مناظر زیبای جاده های شمال را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در بخشی از هتل که به عنوان لابی مورد استفاده قرار گرفته و مهمانان را پذیرش می کند، امکانات متعددی برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند.
این امکانات شامل مبلمان، میز، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی و ... هستند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در همین مکان واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش و هتل بسیار خوش برخورد، صمیمی و صبور هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه هتل نیز، فضای سبز بزرگ و زیبا طراحی شده که علاوه بر زیبایی بخشید به محیط، باعث پاکی هوا شده و جو نشاط بخشی به محیط می بخشد. مهمانان فضای سبز را برای استراحت و قدم زدن دوست دارند.

اتاق های هتل


در این هتل هیچ طبقه ای وجود ندارد و تمام واحدهای اقامتی در محوطه هتل واقع شده اند. این هتل دارای ۸ باب اتاق است و درمجموع ۱۶ تخت دارد. واحدهای این هتل شامل سوئیت های چهار نفره (چهار سرویس اضافه) هستند و امکانات رفاهی مناسب و باکیفیت دارند. منظره مقابل اتاق ها را چشم اندازهای زیبای جنگل، کوه، رودخانه و محوطه هتل تشکیل می دهد و بسیار دلنواز است. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار خوب و رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور رایگان و روزانه به همه اتاق ها ارائه می گردد.
داخل اتاق ها امکانات رفاهی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، چای ساز، کمد لباس، رخت آویز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، سیستم تهویه مطبوع، میز ناهارخوری، سرویس بهداشتی خصوصی (فرنگی، ایرانی)، حمام (دوش))، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند. داخل واحدها آشپزخانه هایی طراحی شده اند که تمام امکانات آشپزی نظیر کابینت، اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی را دارند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل اتاق هایشان آشپزی کنند. اقامت در این اتاق ها اطمینان بخش و راحت است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۳ الی ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

فاصله خانه مسافر فانوس فومن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک فومن: ۱۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا ماسوله: ۲۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه رودخان: ۲۹٫۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار ویسادار گیلان: ۸۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا جنگل گیسوم گیلان: ۸۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا بقعه سبز قبا: ۸۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است