search
menu

اقامتگاه بوم گردی عنبربو فومن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی عنبربو
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی عنبربو
انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی عنبربو
امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی عنبربو
دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی عنبربو

فاصله اقامتگاه بوم گردی عنبربو تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری


درباره اقامتگاه بوم گردی عنبربو


اقامتگاه بوم گردی عنبربو در روستای شولم واقع در شهر فومن قرار دارد. شهر زیبای فومن در میان باغ ها و شالیزارها قرار گرفته و بکرترین طبیعت ممکن را دارد. گفته می‌شود طبیعت فومن از کهن‌ترین مناطق طبیعی جهان است. اقامتگاه بوم گردی عنبربو در چنین طبیعت زیبایی قرار گرفته است و اقامت در آن یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر به خطه سرسبز گیلان است. این اقامتگاه مساحتی در حدود ۴۰۰۰ مترمربع دارد. اقامتگاه بوم گردی عنبربو دارای دو ساختمان قدیم و جدید است. ساختمان قدیمی قدمتی ۵۰ ساله دارد و ساختمان جدید سال ۹۷ ساخته شده است. البته لازم به ذکر است ساختمان قدیمی در سال ۹۷ بازسازی شده و از شرایط خوبی برخوردار است. این اقامتگاه ۳ طبقه، گنجایش پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد. چنانچه قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای شولم دارید خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی عنبربو


اقامتگاه بوم گردی عنبربو که از باکیفیت‌ترین اقامت های بوم گردی استان گیلان است دارای امکانات رفاهی مناسبی است. این اقامتگاه دارای پارکینگ غیر مسقف، تاکسی سرویس، اینترنت نامحدود، کافی‌شاپ و رستوران است.

انواع اتاق های اقامتگاه بوم گردی عنبربو


اقامتگاه برم گردی عنبربو دارای ۷ اتاق در ساختمان جدید و ۲ اتاق در ساختمان قدیمی است. اتاق شماره ۱، دو تخته است و در طبقه همکف قرار دارد. اتاق شماره ۲، سه تخته است و در طبقه همکف قرار دارد. اتاق شماره ۳ بزرگترین اتاق اقامتگاه بوده و نه تخته است. اتاق شماره ۵ دو تخته است و در طبقه اول ساختمان جدید قرار دارد. اتاق های شماره ۴ و ۶، پنج تخته هستند. اتاق شماره ۷، هفت تخته و دارای تراس است. اتاق های شماره ۸ و ۹ دارای ایوان بوده و به ترتیب سه تخته و چهار تخته هستند.

امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی عنبربو


اتاق های اقامتگاه بوم گردی عنبربو بسیار ساده، راحت و تمیز هستند. تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی به طبیعت روستا و محوطه اقامتگاه دارند. امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، بخاری، اسپلیت و جالباسی در اتاق ها قرار دارند. صبحانه محلی در اتاق ارائه می‌شود و شامل نان، پنیر، کره، نیمرو و مربا است.

دیگر خدمات اقامتگاه بوم گردی عنبربو


برای صرف غذا می‌توانید به سالن غذاخوری اقامتگاه تشریف ببرید. هر ۳ وعده غذایی در این سالن غذاخوری سرو می‌شود. منوی این غذاخوری شامل انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه شمالی است. آغوز مسما، باقلا قاتق، کباب ترش، کشک بادمجان، ماهی شکم پر و میرزا قاسمی از جمله غذاهایی است که در غذاخوری اقامتگاه سرو می‌شوند. یک کافه کوچک و خودمانی به نام کافه هیرکان در طبقه دوم ساختمان جدید قرار دارد که انواع نوشیدنی های خوشمزه در آن موجود است. اقامتگاه بوم گردی عنبر بو دارای محوطه‌ای وسیع و زیبا است که بسیار مناسب گشت و گذار است. محوطه اقامتگاه شامل انبوهی از درختان، آلاچیق ها و باغچه است. با اقامت در این اقامتگاه بوم گردی می‌توانید برای چند روز از زندگی شهری و شلوغ دور شده و با تجربه زندگی ساده روستایی، انرژی مضاعفی برای کار و زندگی پیدا کنید. گذراندن چند روزی در دل طبیعت، شنیدن صدای رود، پرندگان و درختان از جذابیت های اقامتگاه بوم گردی عنبربو است.

فاصله اقامتگاه بوم گردی عنبربو تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری


این اقامتگاه در ۱۲ کیلومتری شهر فومن قرار دارد و نزدیک به جاذبه های گردشگری است که به راحتی می‌توانید از آنها بازدید کنید. برای گردش در روستای زیبا و سرسبز شولم می‌توانید از راهنمای تور کمک بگیرید.
پارک فومن: ۱۳ کیلومتر
منطقه حفاظت شده گشت رودخان و سیاه مزگی: ۱۴ کیلومتر
قلعه رودخان: ۲۰ کیلومتر
پارک جنگلی ماسوله: ۳۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است