search
menu

متل نخل فریدونکنار

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره متل نخل فریدونکنار
امکانات کلی متل نخل فریدونکنار
اتاق های متل و امکانات آنها
رستوران متل
فاصله متل نخل فریدونکنار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره متل نخل فریدونکنار


متل نخل یک متل ۲ ستاره است که در شهر زیبای فریدونکنار قرار دارد. فریدونکنار از شهرهای ساحلی استان مازندران است که به دلیل جاذبه های طبیعی منحصر به فردش از محبوبیت زیادی برخوردار است. اقامتگاه های متنوعی در این شهر وجود دارند که می‌توانید انتخاب کنید؛ متل ها از اقامتگاه های متفاوتی هستند که در شهرهای شمالی بیشتر رونق یافته‌اند. همان طور که می‌دانید متل ها بیشتر در حومه‌ی شهر و در نزدیکی آزادراه ها قرار دارند و دارای ساختمان های یک طبقه و دوطبقه هستند. هزینه اقامت در متل کم‌تر از هتل است و به همین دلیل از گزینه های اقتصادی برای سفر محسوب می‌شوند.
یکی از متل های مناسب شهر فریدونکنار متل نخل است که در بلوار ساحلی قرار دارد. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی فریدونکنار بازدید کنید. متل نخل در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است و بازسازی آن در سال ۱۳۹۴ به کیفیت آن افزوده است. سوئیت های چند نفره این متل را به یک اقامتگاه مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است. چنانچه قصد سفر به فریدونکنار دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از گزینه های راحت و بی‌دردسر است.

امکانات کلی متل نخل فریدونکنار


در متل نخل به منظور رفاه هرچه بیشتر مهمانان امکانات و خدمات رفاهی برایشان تدارک دیده شده است. از امکانات اصلی این متل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، آسانسور و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. همچنین امکانات دیگری از جمله نمازخانه، تلفن در لابی، فتوکپی، فکس، پرینتر، کپسول آتش‌نشانی، شبکه پخش فیلم، آژانس مسافرتی و سیستم اعلام حریق در این متل به مهمانان ارائه می‌شوند. چنانچه با خودرو شخصی به سفر می‌روید، نگرانی از بابت محل پارک نخواهید داشت چراکه متل نخل دارای پارکینگ روباز با ظرفیت ۸ خودرو است؛ ناگفته نماند که استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است. فضای سبز این متل زیبا و مناسب برای گردش است. پارک کودک متل محل مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکان است. یکی از مهم‌ترین ویژگی های مثبت این متل، رفتار دوستانه کارکنان است. ناگفته نماند خدماتی از جمله خدمات تهیه بلیط و خانه داری به مهمانان ارائه میشود.

اتاق های متل و امکانات آنها


۸ واحد اقامتی متفاوت در متل نخل وجود دارد که مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه یا تعداد نفرات خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. واحدهای اقامتی این متل شامل سوئیت دو تخته، ویلای یک خوابه سه نفره، ویلای یک خوابه سه نفره رو به دریا، ویلای دو خوابه چهار تخته، ویلای دو خوابه چهار تخته VIP و ویلای دو خوابه پنج تخته است. لازم به ذکر است ورودی ویلاهای سه نفره و پنج تخته به ترتیب ۱۲ و ۱۶ پله دارد. توجه داشته باشید که تمامی واحدها ظرفیت نفر اضافه دارند و سرویس اضافی به صورت کاناپه تخت شو ارائه می‌شود. تمامی واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه و امکانات پخت و پز هستند و خودتان می‌توانید آشپزی کنید.
امکانات دیگری از جمله یخچال، چای ساز، مبلمان، آباژور، شبکه پخش فیلم، تلویزیون، رخت آویز، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی و لوازم بهداشتی برای مهمانان فراهم شده است. ناگفته نماند اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و بالای ۲ سال تمام بها محسوب می‌شود.

رستوران متل


این متل دارای رستوران نیست و برای صرف غذا باید خودتان آشپزی کنید و یا به رستوران هایی که در نزدیکی متل قرار دارند، سر بزنید. نزدیک‌ترین رستوران ها به متل نخل، رستوران میلاد و کافه رستوران بهار هستند که به ترتیب ۶۵۰ متر و ۷۰۰ متر با متل فاصله دارند.

فاصله متل نخل فریدونکنار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک لاله: ۸۵۰ متر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل فریدونکنار: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک جزیره: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا بندر فریدونکنار: ۵٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است