search
menu

هتل ساحلی نارین چالوس

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نارین چالوس
امکانات عمومی هتل نارین چالوس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نارین چالوس تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل نارین چالوس


هتل ساحلی نارین چالوس، یک هتل دو ستاره زیبا است که در چالوس و فاصله دو کیلومتری از شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده و امکانات رفاهی و خدماتی متنوع به مهمانان شمال ارائه می دهد. این هتل نوساخت و مدرن در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و دارای دو طبقه است. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب است و به ساحل دریای خزر، پارک جنگلی فین، کاخ چای خوران و سد زوات دسترسی سریع و آسان دارد. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد، مجرب و کار آزموده هستند و برای جهت فراهم کردن اقامتی دلنشین و راحت برای مهمانان نهایت تلاششان را می کنند.

امکانات عمومی هتل نارین چالوس


در این هتل دو طبقه و دو ستاره، امکانات رفاهی مناسب، مدرن و شیک برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ساری سفر با اتومبیل شخصی شان را ترجیح داده اند، می توانند ماشینشان را در پارکینگ رایگان هتل پارک کنند. پارکینگ هتل روباز بوده و امنیت خوبی دارد و ظرفیتش به اندازه ۸ خودرو است. مهمانان هتل می توانند از اینترنت وای فای رایگان هتل با حجم یک گیگابایت (اول) استفاده کنند.لابی هتل بزرگ بوده و ظرفیت ۴۰ نفر را دارد. در لابی هتل جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون ال سی دی با شبکه پخش فیلم، اینترنت، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، تاکسی سرویس، صرافی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی فراهم شده اند. یک اتاق بازی برای خانواده هایی که همراه کودکان نوجوان و جوان خود در این هتل اقامت می کنند، در نظر گرفته شده تا بتوانند اوقات فراغتشان را با انجام بازی های گوناگون سپری کنند.
در محوطه هتل نیز فضای سبز ایجاد شده و زیبایی هتل و طروات آن را دو برابر کرده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان هتل می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خدمات باربری، فتوکپی، فکس، پرینت، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، لاندری، خشکشویی و غیره به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان پذیرش با صبوری و برخورد خوش مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در دو طبقه هتل ساحلی نارین ۲۰ واحد اقامتی وجود دارند که در مجموع ۵۰ تخت در آن ها تعبیه شده اند. اتاق های هتل بسیار تمیز و مرتب هستند و مهمانان می توانند با اطمینان خاطر از امکانات اتاق استفاده کنند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. در این هتل انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند.
از پنجره اتاق ها منظره محوطه هتل دیده می شود و بسیار دلباز است. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مانند مبلمان، تخت خواب، تلویزیون شامل شبکه های استانی (دیجیتال) وشبکه پخش فیلم، رخت اویز، یخچال، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت و گرمایش از کف)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، حوله و سشوار)، دمپایی (روفرشی، حمام و دستشویی)، پاور سوئیچ، اینترنت وای فای رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، رایگان است.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر وجود دارد که غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان آماده و سرو می کند. در رستوران نارین سه وعده غذای اصلی سرو می شوند و منوی غذاها به صورت انتخابی است. مهمانان هر روز می توانند در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران نارین واقع در طبقه همکف مراجعه کنند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود سرو می شوند.علاوه بر این یک چایخانه سنتی در هتل وجود دارد که مکان مناسبی برای نوشیدن چای و خوردن خوراکی است. کافی شاپ هتل نیز در طبقه اول واقع شده و ظرفیت ۲۰ نفر را دارد. مهمانان می توانند برای صرف نوشیدنی های گرم و سرد و خوردن خوراکی های خوشمزه سری به این کافی شاپ بزنند.

فاصله هتل نارین چالوس تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل نمک آبرود: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ چای خوران چالوس: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا تله کابین نمک آبرود: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه ساحلی نمک آبرود: ۱۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی فین چالوس: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه ولشت: ۴۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است