search
menu

هتل آپارتمان کوشال چالوس

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کوشال چالوس
امکانات عمومی هتل آپارتمان کوشال چالوس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان کوشال چالوس تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کوشال چالوس


هتل آپارتمان کوشال چالوس، یکی از بهترین هتل های سه ستاره چالوس است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. این هتل در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل فرج آباد واقع شده و موقعیت مکانی فوق العاده دارد. هتل آپارتمان کوشال در ۵ طبقه ساخته شده و ۵ هزار متر مساحت دارد. مناظر زیبا و چشمگیر دریا و جنگل از هتل قابل مشاهده هستند و این جزو امتیازات مثبت هتل محسوب می شود. مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند، می توانند به راحتی و در مدت زمان کم به سواحل دریای خزر، بازار و مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند. پرسنل هتل آپارتمان کوشال بسیار زحمتکش و مجرب هستند و سعی دارند اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم کنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان کوشال چالوس


این هتل آپارتمان ۵ طبقه انواع امکانات رفاهی و خدمات متنوع برای مهمانان در نظر گرفته است. مهمانانی که ترجیح می دهند به جای خرید بلیط هواپیما ساری، با خودروی شخصی شان جاده های مازندران را بگردند، با اقامت در این هتل می توانند از پارکینگ رایگان جهت پارک ماشینشان استفاده کنند. پارکینگ این هتل آپارتمان برای مهمانان رایگان بوده و ظرفیت ۷۰ خودرو را دارد. علاوه بر این، یکی دیگر از خدمات رایگان هتل شامل اینترنت وای فای محدود است که مهمانان می توانند داخل اتاق ها و در لابی از آن استفاده کنند. لابی هتل با ظرفیت ۲۵ نفر در طبقه همکف واقع شده است.
در لابی هتل جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل آسانسور (ظرفیت ۴ نفر)، میز، مبلمان، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی در نظر گرفته شده اند. مهمانان در صورت نیاز به انجام امور اینترنتی می توانند به کافی نت هتل واقع در لابی مراجعه کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی هتل مستقر است و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشکشویی، لاندری، روم سرویس، فتوکپی، فکس، پرینت، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات باربری، خدمات تور، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط و پرداخت ویزا و مسترکارت به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان پرسنل بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.
در محوطه بیرون هتل فضای سبز ایجاد شده تا مهمانان بتوانند از طراوت و زیبایی محیط لذت ببرند. برای بزرگسالان یک زمین ورزشی و سالن ورزشی در نظر گرفته شده تا بتوانند با انجام تمرینات روزانه تناسب اندامشان را در طول سفر حفظ کرده و اوقات فراغتشان را به سالم ترین روش ممکن سپری کنند. برای کودکان، نوجوانان و جوانان نیز اتاق بازی، بازی های ویدیوئی و گیم نت فراهم شده تا بتوانند با انجام بازی های سرگرم کننده و مهیج از لحظاتشان لذت ببرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در پنج طبقه هتل آپارتمان کوشال چالوس، ۶۸ واحد اقامتی وجود دارد و در مجموع در آن ها ۲۵۶ تخت تعبیه شده است. اتاق های هتل بسیار تمیز، مدرن، شیک و مرتب هستند و منظره ای که از پنجره اتاق ها مشاهده می شود از دریا، ساحل، جنگل، خیابان، کوچه، رودخانه و محوطه هتل تشکیل شده است. این چشم اندازهای زیبا اقامت در اتاق های هتل را بسیار دلچسب تر می کنند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان انواع اتاق های دو تخته دبل بهارخواب، واحد دو خوابه چهار نفره، واحد دو خوابه پنج نفره و واحد دو خوابه شش نفره انتخاب و رزرو کنند.
در تمام طبقات هتل کوشال چالوس پله های اضطراری وجود دارند و داخل اتاق ها امکانات رفاهی مانند مبلمان، تخت خواب، میز تحریر، تلویزیون ال سی دی شامل شبکه خبر و شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، پاور سوئیچ، دراور، آباژور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطلوع، سیستم گرمایش و سرمایش (کولر آبی، شوفاژ و گرمایش از کف)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، اینترنت محدود و رایگان، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله و سشوار)، دمپایی (روفرشی، حمام و دستشویی)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی مهیا شده اند.
اکثر اتاق ها دارای بالکن هستند و مهمانانی که دوست دارند به جای پرداخت هزینه به رستوران ها و غذاخوری ها خودشان غذا درست کنند، می توانند از آشپزخانه واحدشان که امکان پخت و پز در آن وجود دارد، استفاده کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی رایگان است.

رستوران هتل


در هتل کوشال چالوس یک رستوران بزرگ با ظرفیت ۲۵۰ نفر وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت را برای مهمانان آماده و سرو می کند. «رستوران کوشال» در طبقه همکف واقع شده است. مهمانان می توانند همه روزه در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنند. همچنین، در طبقه همکف هتل یک کافی شاپ و چایخانه سنتی وجود دارند که نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی ها خوشمزه برای مهمانان آماده می کنند و مکان خوبی برای استراحت و رفع خستگی به حساب می آیند.

فاصله هتل آپارتمان کوشال چالوس تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل رادیو دریا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ چای خوران چالوس: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل چالوس: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی فین: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار روز نوشهر: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه ولشت: ۴۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است