search
menu

هتل آپارتمان فلامینگو چالوس

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان فلامینگو
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان فلامینگو
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان فلامینگو چالوس تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان فلامینگو


هتل آپارتمان فلامینگو از هتل های خوش‌ساخت و ۲ ستاره چالوس است که در سال ۹۶ به ظرفیت های اقامتی چالوس اضافه شده است و فاصله کوتاهی با ساحل دریای خزر دارد. به طوری که با اقامت در طبقات بالایی هتل دیدِ بسیار خوبی به دریا و جنگل خواهید داشت. زیبایی این اقامتگاه به تراس های آن است، همه واحدهای این هتل تراس نسبتا بزرگی دارند که از بیش تر آن ها می توان به تماشای دریا نشست. با توجه به ۲ ستاره بودن هتل، اگر بلیط هواپیما به مقصد شهرهای شمالی خریده اید و به دنبال اقامتگاهی نوساز و با نرخ متوسط باشید، هتل آپارتمان فلامینگو می تواند انتظارات شما را برآورده کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان فلامینگو


بعد از موقعیت مکانی و تمیز بودن اتاق ها تنها مزیت هتل کافی شاپ طبقه آخر یا روف گاردن آن است که با آلاچیق های سنتی دکور شده و تا نیمه شب باز است. از روی این آلاچیق ها می توان نمای بسیار زیبایی از دریا و شهر را دید، به خصوص هنگام غروب آفتاب که صحنه زیبایی همچون قاب نقاشی را مقابل چشمانتان می بینید. هتل Flamingo Hotel Apartment Chalus لابی نسبتا بزرگی دارد که گنجایش ۴۰ نفر داشته و اینجا می توانید از اینترنت محدود ولی رایگان هتل استفاده کنید و به تماشای تلویزیون بنشینید. اگر با خودروی شخصی به چالوس سفر کرده اید، نگران جای پارک نباشید، این هتل پارکینگی رایگان، هرچند کوچک و با ظرفیت محدود را در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان فلامینگو در ۷ طبقه ساخته شده و هنگام رزرو آن آپارتمان هایی با ظرفیت های ۲ نفره تا ۵ نفره برایتان نمایش داده می شود. این آپارتمان ها که در مجموع تعدادشان به ۲۰ واحد می رسد، یک خوابه یا ۲ خوابه هستند و اقامت در آن ها بدون ارائه صبحانه است. آپارتمان های هتل فلامینگو چالوس بزرگ و دلباز هستند و از ظاهر مطلوبی برخوردارند به طوری که می توان گفت در حد هتل های ۳ ستاره هستند. نورگیری عالی و دکوراسیون مناسب فضای گرمی به اتاق ها داده و امکاناتی همچون مبلمان، تلویزیون، میز غذاخوری،‌ حمام، کمد و لوازم بهداشتی در آن ها گنجانده شده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


این هتل دارای آسانسور بوده و برای آن دسته از مهمانانی که به خاطر اهداف کاری بلیط هواپیما چارتر خریده اند، امکاناتی مثل اتاق میهمانی و جلسات کاری ارائه می دهد. دغدغه رفت و آمد به جاذبه های دیدنی چالوس نیز با خدماتی همچون تاکسی سرویس و کرایه خودرو برطرف می شوند. با رزرو این هتل می توانید با پرداخت هزینه از ماساژ و اسپای غیررایگان هم بهره مند شوید. اتاق چمدان، نمازخانه و صندوق امانات نیز از دیگر امکانات هتل آپارتمان فلامینگو به شمار می روند.

رستوران هتل


رستورانی ایرانی هتل فلامینگو با سرو انواع غذاهای محلی از مهمانان پذیرایی می کند. در واقع این کافه رستوران در طبقه همکف هتل واقع شده است و محل سرو صبحانه است. از آنجایی که باید برای صبحانه هزینه جدایی پرداخت شود و منوی آن از تنوع کمی برخوردار است، می توانید صبحانه های خود را بیرون از هتل میل کنید. البته باید گفت که در فاصله کم تر از ۱ کیلومتری هتل کافه ها و رستوران های متنوعی وجود دارند که مطمئنا یکی از آن ها ذائقه شما را پاسخگو خواهند بود.

فاصله هتل آپارتمان فلامینگو چالوس تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل دریای خزر: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل رادیو دریا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا دبستان پروین اعتصامی ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ چایخوران چالوس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الماس چالوس: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است