search
menu

مجتمع جهانگردی چالوس

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع جهانگردی چالوس
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله مجتمع جهانگردی چالوس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع جهانگردی چالوس


در مسیر جاده کندوان و ۵ کیلومتری جاده چالوس، مجتمع جهانگردی چالوس واقع شده است که در زمینی به مساحت ۴ هکتار و محیطی پوشش یافته از درختان جنگلی قرار دارد. این مجتمع گردشگری و رفاهی (Chalus Tourism Complex) ۹ کیلومتر از دریا فاصله دارد. مجتمع ویلایی چالوس در سال ۱۳۴۳ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقاء کیفیت خدمات موردبازسازی و نوسازی قرارگرفته است. موقعیت مکانی مجتمع بسیار عالی است و علاوه بر ساحل دریای خزر به جاهای دیدنی چالوس دسترسی سریع و آسان دارد. تمام کارکنان مجتمع بسیار خوش‌برخورد، باحوصله و مجرب هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان با رضایت خاطر ویلاهایشان را ترک کنند.

امکانات عمومی هتل


در این مجتمع ویلایی امکانات رفاهی و تفریحی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که دوست دارند به‌جای تهیه بلیط هواپیما با خودروی شخصی‌شان سفر کنند، می‌توانند با اقامت در این مجتمع از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. مهمانان در سراسر مجتمع اعم از لابی، ویلاها و محوطه هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی مجتمع با ظرفیت ۸ نفر جایی است که در آن از مهمانان استقبال شده و آن‌ها را پذیرش می‌کنند. در پذیرش امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته مجتمع ویلایی نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات نظیر فکس، پرینت و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش با شکیبایی مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. محوطه این مجتمع را پوشش درختان جنگلی تشکیل داده و فضای سبز فوق‌العاده‌ای به وجود آورده که برای تفریح، استراحت و سرگرمی مکان بسیار خوبی است. برای کودکان پارک کودک طراحی شده تا بتوانند در دل طبیعت سبزرنگ و خوش آب‌وهوا بازی کنند و لذت ببرند.

اتاق‌های هتل


ازآنجایی‌که این اقامتگاه یک مجتمع ویلایی است، واحدهای اقامتی آن را ویلاها تشکیل می‌دهند. تعداد ویلاهای این مجتمع ۳۴ عدد بوده و درمجموع ۱۲۰ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان ویلاهای مجتمع با امکانات گوناگون انتخاب کنند و ویلای مدنظرشان را رزرو نمایند. واحدهای اقامتی مجتمع شامل سوئیت‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره، سوئیت‌های دو نفره ویژه، کلبه سه نفره، کومه سه نفره، سوئیت چهار نفره و چهار نفره لوکس و ویلای دو خوابه بزرگ پنج نفره هستند. همه واحدها از نظافت بسیار خوبی برخوردارند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه واحدها ارائه می‌گردد. وضعیت دید واحدها را مناظر چشمگیر کوه و جنگل تشکیل می‌دهند.
داخل واحدها امکانات رفاهی مرغوب مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، یخچال، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، تلفن (آزاد، داخلی)، مینی بار (با هزینه)، میزتحریر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، فن کوئل، بخاری،شوفاژ)، سیستم اطفاء حریق، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) فراهم شده‌اند و برای داشتن یک اقامت راحت و دل‌چسب کافی و مناسب هستند.

رستوران هتل


در این مجتمع رستوران وجود ندارد. در برخی واحدها شامل کومه‌ها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که دارای وسایل آشپزی چون اجاق‌گاز، ظرف‌شویی، وسایل پخت‌وپز و وسایل پذیرایی هستند. بااین‌حال در نزدیکی‌های مجتمع نیز رستوران‌های متعدد وجود دارند.

فاصله مجتمع جهانگردی چالوس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار فین: ۹۰۰ متر
فاصله تا پارک جنگلی فین: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بام چالوس: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ چای خوران: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار روز بزرگ چالوس: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه ولشت: ۲۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است