search
menu

هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاسنیک ولشت چالوس تا جاذیه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس


هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس، در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و در دهکده ییلاقی سنار قرار دارد. این هتل آپارتمان از چشم انداز بی نظیری متشکل از جنگل های سرسبز و کوه های مرتفع رشته کوه البرز برخوردار است. امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیر فراهم شده در هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس، اقامت دلنشین و خاطره انگیزی برای مهمانان به ارمغان می آورند. موقعیت مکانی هتل را می توان گوشه ای از بهشت تعریف کرد. علاوه بر این، این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی چالوس دسترسی آسان دارد. مهمانان با چند روزی اقامت در دل طبیعت زیبا تمام دغدغه ها و تنش های زندگی روزمره شان را بدرقه خواهند کرد. کارکنان زحمتکش هتل آپارتمان (Casnik Valasht Hotel Chalus) نیز تمام تلاششان را می کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند و اقامتی خوش برایشان فراهم کنند.

امکانات کلی هتل


در این هتل آپارتمان امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۵۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، تلفن (داخلی)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.
در محوطه هتل فضای سبز طراحی شده است که علاوه بر زیبایی به بخشیدن به محیط، به ایجاد هوای سالم و مکانی مناسب برای استراحت و قدم زدن کمک می کند. همچنین، یک زمین تنیس در محوطه هتل در نظر گرفته شده تا علاقه مندان به تنیس بتوانند در اوقات فراغت از آن استفاده کنند.
در طبقه منفی یک، در قسمتی از رستوران سالن کنفرانس کوچک با ظرفیت ۳۳ نفر طراحی شده که برای برگزاری جلسات و میتینگ های مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

اتاق های هتل


واحدهای اقامتی متعدد با امکانات گوناگون در این هتل آپارتمان وجود دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق نیاز، سلیقه و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. این هتل آپارتمان ۴ طبقه دارای ۱۱ باب اتاق بوده و درمجموع ۵۲ تخت در خود جای داده است. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان شامل سوئیت سه نفره، واحد یک خوابه سه نفره، سوئیت چهار نفره، واحد یک خوابه چهار نفره، واحد یک خوابه پنج نفره و واحد یک خوابه شش نفره هستند.
وضعیت دید اتاق ها را منظره زیبایی از دشت و کوه و جنگل تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، پاورسوئیچ، یخچال، مینی بار (با هزینه)، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) فراهم شده اند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و در صورت درخواست مهمان قابل رزرو هستند. در واحدهای هتل آشپزخانه های کوچکی طراحی شده اند که امکانات لازم برای آشپزی نظیر میز ناهارخوری، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، هود، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی را دارند.
مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه، خودشان داخل واحدهایشان به پخت و پز بپردازند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، در این هتل آپارتمان رایگان است.

رستوران هتل


در طبقه منهای یک هتل رستوران کاسنیک با ظرفیت ۲۰۰ نفر واقع شده و در وعده های صبحانه، ناهار و شام غذاهای خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می بیند. یک کافی شاپ در لابی هتل و یک چایخانه سنتی در محوطه هتل نیز وجود دارند که مکان مناسبی برای استراحت و صرف خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم هستند.

فاصله هتل کاسنیک ولشت چالوس تا جاذیه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه ولشت: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مرزن آباد: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی فین چالوس: ۲۶.۱ کیلومتر
فاصله تا چالوس: ۲۹.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ چای‌خوران: ۲۹.۳ کیلومتر
فاصله تا آبشار هريجان: ۱۷۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است