search
menu

هتل کاخ امیران چالوس

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاخ امیران چالوس
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل کاخ امیران چالوس


هتل کاخ امیران چالوس از هتل های نسبتا نوساز و ۴ ستاره چالوس است. کاخ امیران علاوه بر اتاق‌های متنوع خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار و مهمانش قرار داده است. مهمانانی که قید خرید بلیط هواپیما را زده و با خودروی شخصی به شما سفر می کنند این هتل را در جاده زوات پیدا خواهند کرد. یکی از مزایای اقامت در این هتل دسترسی آسان به بسیاری از جاهای دیدنی چالوس مانند بازار روز بزرگ و شهرک توریستی نمک آبرود است. هتل کاخ امیران همانطور که از نامش انتظار می‌ رود نمایی شاهانه برای هتل استفاده کرده و تمامی تلاش خود را به کار برده تا امکانات و خدماتی شاهانه برای مهمانانش فراهم کند.
یکی از امکانات خوب هتل داشتن فضایی سبز است که محیط مناسبی را برای پیاده روی و قدم زدن ایجاد کرده. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی خوشمزه خود هوش از سر می پروراند و کافی شاپ آن با انواع نوشیدنی ها و اسنک های سبک خستگی یک عصر پرکار را از تن مهمانان دور می کند. در کنار تمامی این امکانات خدمات نقطه قوت این کادر حرفه ای و خوش برخورد آن است که تمامی تلاش خود را برای اقامت هر چه راحت تر مهمانان به کار می برند.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق‌ های هتل کاخ امیران مجهز به سیستم‌ تهویه مطبوع بوده و دارای امکاناتی مانند تلفن، رخت آویز، کمد لباس و دراور هستند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه را دریافت می کنند. پاکیزگی و تمیز بودن اتاق ها را می توان از جمله نقاط قوت هتل نام برد. برخی از واحدهای اقامتی هتل دارای بالکن بوده و چشم اندازی رو به جنگل های سرسبز شمالی کشور دارند. چنانچه وسیله گرانبهایی همراه خود دارید که باید آن را در جایی قفل دار و امن بگذارید می توانید با خیال راحت آن را در صندوق اماناتی که داخل هر اتاق از هتل تعبیه شده گذاشته و با خیال راحت به تفریح و کارهای دیگر خود در چالوس برسید.
اگر از جمله افراد عشق چای و قهوه هستید نگران کم شدن کافئین بدنتان نباشید تمامی اتاق های هتل کاخ امیران مجهز به چای ساز هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. دیگر امکانات اتاق ها شامل میز نهارخوری، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، تلویزیون و یخچال هستند.

امکانات و خدمات هتل


یکی از بهترین امکانات این هتل ۴ ستاره دارا بودن فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی است که زحمت گشت و گذار در بازارها و مغازه های شهر را کم‌ کرده و مجموعه ای از بهترین صنایع دستی و سوغات شمال را برای مهمانانش جمع آوری کرده است تا در یک نگاه بتوانند سوغات مورد نظر خود را برای عزیزانشان تهیه کنند.
اگر با خودرو شخصی خود مهمان چالوس شده و در هتل کاخ امیران اقامت خواهید داشت، لازم نیست کوچه پس کوچه های اطراف هتل را به دنبال جای پارک مناسب باشید؛ این هتل فضایی را به عنوان پارکینگ برای مهمانان خود ایجاد کرده و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانانش گذاشته است. اگر ورزش هستید می توانید در سالن بیلیارد هتل مهارت های بیلیارد بازی خود را به رخ سایر مهمانان بکشید. برخی دیگر از خدمات و امکانات هتل شامل خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته است.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا سد زوات: ۱۰ دقیقه
فاصله تا مرداب هسل: ۳۵ دقیقه
فاصله تا مرکز خرید الماس چالوس: ۵ کیلومتر
فاصله تا تنگه دار مازندران: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا تله کابین نمک آبرود: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است