search
menu

هتل ونوس چابهار

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ونوس چابهار
واحدهای اقامتی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
خدمات و امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل ساحلی ونوس چابهار

درباره هتل ونوس چابهار


هتل ونوس چابهار یکی از هتل های ساحلی سه ستاره چابهار است که برای اقامت در ساحل زیبای چابهار در سیستان و بلوچستان توصیه می‌شود. هتل سه ستاره ونوس چابهار در سال ۱۳۸۵ و در نزدیکی دانشگاه علوم دریانوردی چابهار تأسیس و افتتاح گردید و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد.
ساختمان هتل ساحلی ونوس چابهار (Venus Hotel) در دو طبقه ساخته شده و ۲۷ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد. در مجموع ۱۱۰ تخت برای مهمانان هتل فراهم گشته‌اند. تمامی واحدها از امکانات کامل و مجهز رفاهی برخوردار هستند و چشم انداز زیبای دریا از پنجره‌هایشان نمایان است. دسترسی به ساحل و دانشگاه دریانوردی بسیار سریع و آسان بوده و از مزایای خوب و قابل توجه اقامت در هتل ونوس به شمار می‌آیند. پرسنل محترم و مجرب برای مهمانانشان آرزوی اقامتی خوش را دارند و برای ارائه خدماتی بی نقص به خریداران بلیط هواپیما چابهار نهایت تلاششان را می‌کنند. خدمات رایگانی که برای مهمانان هتل ساحلی ونوس در نظر گرفته شده‌اند، شامل اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ غیرمسقف رایگان با ظرفیت ۱۵ ماشین می‌باشند.

واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل ساحلی ونوس چابهار مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، مبلمان، یخچال، دراور، مینی بار (با هزینه)، بالکن، اینترنت، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. دید برخی از اتاق‌ها نیز رو به دریا و رو به حیاط می‌باشد. خدمات روم سرویس و نظافت روزانه نیز به تمامی اتاق‌های اقامتی ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ساحلی ونوس چابهار ساعت ۱۴ بوده و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد. برای کودکان زیر ۶ سال در صورتی که از سرویس استفاده نکنند، هزینه اقامتی شامل نمی‌گردد و رایگان است. اما برای کودکان بالای ۶ سال هزینه یک نفر مسافر محاسبه خواهد گردید.

گزینه های غذاخوری هتل


در طبقه اول هتل ونوس چابهار رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت را در سه وعده اصلی برای مهمانان سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند برای صرف صبحانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰، ناهار از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و شام از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به رستوران هتل مراجعه کنند. همچنین، در لابی هتل یک کافی شاپ با ظرفیت ۵۰ نفر از ساعت ۱۸ عصر تا ۲۳ فعالیت کرده و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع برای مهمانان آماده و سرو می‌نماید.

خدمات و امکانات رفاهی هتل


لابی هتل ساحلی ونوس چابهار با ظرفیت ۱۰۰ نفر خدمات مختلفی برای مسافران ارائه داده و محل مناسبی جهت استراحت مهمانان می‌باشد. در لابی هتل امکاناتی نظیر میز، مبل، تلویزیون، دستگاه واکس کفش، سیستم تهیه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و کپسول آتش نشانی جهت رعایت حال مهمانان وجود دارند. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل واقع در لابی هتل، با همکاری پرسنل کاردان و باحوصله آماده ارائه انواع خدمات در زمینه‌های اتو، لاندری، خشکشویی، فتوکپی، فکس، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط هواپیما، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات تاکسی سرویس و ترانسفر رفت با هزینه در هر ساعتی از شبانه روز برای مهمانان می‌باشد. پرسنل فعال هتل ونوس چابهار به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. مهمانان ایرانی و خارجی در صورت بروز هر گونه مشکل و یا داشتن هرگونه سوال می‌توانند به پذیرش ۲۴ ساعته هتل ونوس چابهار مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

اماکن نزدیک به هتل ساحلی ونوس چابهار


فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا بندر شهید بهشتی: ۳.۶ کیلومتر (۸ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا پارک بهار: ۴.۵ کیلومتر (۸ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا مجتمع تجاری صالحیار: ۵ کیلومتر (۹ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا مجتمع تجاری ابریشم: ۵ کیلومتر (۹ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا مجتمع تجاری- اداری پردیس: ۵.۲ کیلومتر (۱۰ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا تفرجگاه ساحلی لیپار: ۵.۵ کیلومتر (۱۰ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا مرکز خرید چابهار: ۵.۶ کیلومتر (۱۰ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا نمایشگاه بین‌المللی چابهار: ۶.۶ کیلومتر (۱۲ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱۰ کیلومتر (۱۵ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا اسکله تیس: ۱۰.۲ کیلومتر (۱۶ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا باغ طبیعی روستای تیس: ۱۰.۳ کیلومتر (۱۶ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا غارهای سه گانه و معبد بان مسیتی: ۱۰.۳ کیلومتر (۱۶ دقیقه)
فاصله هتل ساحلی ونوس چابهار تا پلاژ ساحلی تیس: ۱۰.۸ کیلومتر (۱۶ دقیقه)




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است