search
menu

هتل لیپار چابهار

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لیپار چابهار
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن نزدیک به هتل لیپار چابهار

درباره هتل لیپار چابهار


هتل لیپار چابهار یک هتل بین‌المللی واقع در منطقه آزاد چابهار است که با ۱۰۷ واحد سوئیت مجهز و کامل و ۳ طبقه متنوع، امکانات ویژه‌ای برای مسافران و تجاری که برای دادوستد به چابهار می‌آیند را فراهم می‌کند. تجار ذکر شده ممکن است غیر ایرانی هم باشند، چرا که چابهار یک منطقه آزاد هفت‌گانه و بندر اقیانوسی و محل ارتباط و مراوده‌های بین‌المللی با سایر کشورهای همسایه است.
همان‌طور که می‌دانیم چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و این منطقه آزاد نیز در شرق خلیج چابهار قرار دارد و علاوه بر راه‌های آبی به فرودگاه بین‌المللی کنارک نیز دسترسی دارد. پس جای تعجبی ندارد اگر در هتل بین‌المللی لیپار چابهار شاهد گردشگران خارجی و همچنین تجار غیر ایرانی باشیم. شاید همین دلیل باعث شده تا این هتل ۵ ستاره از لحاظ کیفی امکاناتش را ارتقاء داده تا موجب جذب بیشتر تجار و گردشگرانی شود که بلیط هواپیما چابهار را برای رفت‌وآمد و یا دادوستد در این منطقه آزاد خریداری می‌کنند.
این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و فعالیتش را آغاز کرد. همان‌طور که گفته شد، طراحی داخلی و حتی نمای این هتل برای جذب گردشگران و تجار خارجی و داخلی که به منطقه آزاد چابهار می‌آیند بسیار چشم‌نواز ساخته شده است. به همین دلیل شما به‌محض ورود به این هتل ۵ ستاره، شگفت‌زده شده و از چشم‌انداز زیبای آن نهایت لذت را خواهید برد.

موقعیت مکانی هتل


یکی از ویژگی های برجسته این هتل، مشرف بودن آن به ساحل زیبا و خلیج چابهار است. ازاین‌روی، اگر روزی قصد اقامت در هتل لیپار چابهار را داشتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سوئیت‌های روبه‌دریا را انتخاب کنید تا محو تماشای منظره روبه‌دریا شوید. هیچ‌چیز نمی‌تواند لذت‌بخش‌تر از صرف صبحانه در اتاقتان و تماشای منظره زیبای ساحل باشد. چرا که شما در این هتل از امکانات روم سرویس هم برخوردار خواهید بود و در صورت تمایل می‌توانید از خدمه مجرب هتل خواهش کنید تا صبحانه‌تان را به اتاقتان بیاورند.
نزدیک بودن این هتل به برخی از جاهای دیدنی چابهار و ساحل زیبای دریای عمان باعث شده تا مسافران و گردشگرانی که به هتل لیپار چابهار می‌آیند بتوانند از اماکن دیدنی این منطقه بازدید کنند. اگر شخصیتی پویا دارید و پرتحرک بوده و یا حتی عاشق پیاده‌روی هستید، می‌توانید هر وقت که دلتان خواست کنار ساحل پیاده‌روی کرده و کمی با خودتان خلوت کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما ساعات غروب خورشید را برای پیاده‌روی انتخاب کنید و حتما تلفن همراه و یا یک دوربین عکاسی خوب به همراه داشته باشید تا از منظره زیبای غروب آفتاب عکاسی کنید.

امکانات رفاهی هتل


در این هتل امکانات رفاهی متنوعی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با اینکه استفاده از این امکانات رایگان نیست اما ارزش استفاده کردن و پر کردن وقتتان را دارد. برای مثال اگر یک ورزشکار حرفه‌ای باشید و بخواهید حتی در زمان سفرتان هم ورزش کرده و از برنامه ورزشی‌تان عقب نیفتید، خبر خوب این است که این هتل یک باشگاه بدن‌سازی مجهز دارد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید و حس خوب تندرستی و فعال بودن را در سفر تجربه کنید. علاوه بر باشگاه بدن‌سازی، یک باشگاه بسیار زیبای بیلیارد در هتل لیپار چابهار وجود نیز دارد که هر وقت حس یکنواخت بودن و یا دلتنگی به سراغتان، می‌توانید ساعات زیادی را مشغول بازی مفرح بیلیارد شوید. شاید در آنجا بتوانید دوستان خوب و یا حریفان قدری برای خود پیدا کرده و یک مسابقه جذاب دوستانه را تجربه کنید. به شما قول می‌دهیم هرگز متوجه گذر زمان در این هتل نشوید.
لازم به ذکر است که این هتل یک رستوران بسیار مجلل با ظرفیت ۲۵۰ نفر را داشته که کیفیت غذاهای قابل‌قبول و خوبی دارد. علاوه بر این، شما از یک پارکینگ بسیار بزرگ با ظرفیت ۴۰ خودرو برخوردار خواهید بود که می‌توانید با خیال راحت خودروتان را در آنجا پارک کنید. تمام اتاق‌ها و حتی لابی و فضای هتل مجهز به اینترنت کاملا رایگان و نامحدود است و می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی هتل


گفتنی است که هتل لیپار چابهار از تعداد ۱۰۷ واحد اقامتی مناسب مجهز به کلیه تجهیزات و اسباب و وسایل رفاهی تشکیل شده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع مجهز گردیده است.اتاق‌های از لحاظ رسیدگی و نظافت بسیار عالی هستند و می‌توانید بسته به شرایطتان از اتاق‌های دو تخته و یا سه تخته نیز استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل لیپار چابهار


فاصله تا فرودگاه کنارک: ۴۶ کیلومتر
فاصله تا رودخانه باهوکلات: ۱۰۳ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد: ۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع تیس: ۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است