search
menu

هتل لاله چابهار

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لاله چابهار
موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی هتل
رستوران و کافی شاپ هتل
امکانات رفاهی و خدمات هتل
اماکن نزدیک به هتل لاله چابهار

درباره هتل لاله چابهار


هتل بین‌المللی و چهار ستاره چابهار در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع تاسیس یافته و در سیزدهم آبان سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسیده است. هتل چابهار لاله آخرین بار در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و در راستای بالا بردن سطح کیفیت و ارتقاء خدمات تغییراتی اعمال کرده است. هتل لاله چابهار (Laleh Hotel) دارای ۳۸ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت بوده و معماری و طراحی تمامی سوئیت‌ها بسیار مدرن و شیک می‌باشد. این هتل دارای طبقات نبوده و واحدهای اقامتی تماما در طبقه همکف و کنار ساحل زیبای دریای عمان قرار گرفته‌اند.

موقعیت مکانی هتل


یکی از امتیازات خوب هتل لاله چابهار نزدیک بودن آن به ساحل است که مهمانان به راحتی می‌توانند با پای پیاده دسترسی داشته باشند. همچنین موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که دسترسی از آن به جاهای دیدنی چابهار نظیر اسکله، کلبه غواصی و پارک سنگی چابهار بسیار سریع و آسان است. هتل لاله چابهار زیرمجموعه‌ای از هتل‌های لاله در سراسر ایران است و در ارائه اقامت راحت و دلنشین همیشه حرف اول را می‌زند.
مهمانانی که تجربه اقامت در هتل لاله را دارند، همیشه با خیالی آسوده و قلبی راضی و خرسند بلیط هواپیما چابهار را برای سکونت در این هتل خریداری کرده‌اند. همچنین، قرار گرفتن این هتل در کنار دریای زیبای عمان حس و حال دیگری به واحدهای اقامتی بخشیده است و شاید یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های مهمانان برای اقامت در هتل لاله چابهار نیز همین باشد.
کارکنان مجرب و کاردان هتل لاله چابهار در هرزمان آماده خدمت به مهمانانشان هستند. لازم به ذکر است، هتل لاله خدمات رایگان در زمینه استفاده از اینترنت بی سیم در لابی و اتاق‌ها و همچنین پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۳۰ خودرو واقع در حیاط هتل برای مهمانان در نظر گرفته است.

واحدهای اقامتی هتل


در تمامی واحدهای اقامتی هتل لاله چابهار تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، دراور، آباژور، یخچال، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی وجود دارند. خدمات خانه داری و روم سرویس نیز به تمامی واحدها ارائه می‌گردند. منظره‌ای که از پنجره اتاق‌ها و سوئیت‌ها مقابل مهمانان قرار می‌گیرد شامل دریا، حیاط و یا خیابان است. در هرصورت چشم اندازها زیبا و تماشایی هستند. باغچه و فضای سبز محوطه هتل علاوه بر تماشا کردن، برای قدم زدن و استراحت نیز بسیار مناسب است.

رستوران و کافی شاپ هتل


در طبقه همکف هتل لاله چابهار رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر وجود دارد که در سه وعده غذاهای اصلی از مهمانان میزبانی می‌کند. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از ۷:۰۰ تا ۸:۳۰، ناهار ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۳۰ و شام ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ می‌باشد. مهمانان می‌توانند در هر وعده از غذاهای خوشمزه و متنوع رستوران امتحان کنند. در لابی هتل نیز، یک کافی شاپ با ظرفیت ۳۰ نفر به طور ۲۴ ساعته در حال فعالیت بوده و انواع خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل


اگر بخواهیم درباره امکانات موجود در لابی ۵۰ نفره هتل لاله چابهار بگوییم، بهتر است به تلویزیون، مبل، میز، اینترنت، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کتابخانه، آژانس مسافرتی، آسانسور، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق تلفن، فروشگاه، آتلیه، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد. همچنین، از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می‌توان استخر، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی و ماساژ را نام برد.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل لاله چابهار نیز خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، اتو، صبحانه در اتاق، فتوکپی، فکس، خدمات تور، تهیه بلیط، خدمات باربری و کرایه اتومبیل بدون راننده به مهمانان ارائه می‌دهد. مهمانان در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست می‌توانند در هر زمان از شبانه روز به پذیرش هتل مراجعه نمایند. کارکنان هتل لاله چابهار به زبان‌های انگلیسی و اردو تسلط دارند و تمام تلاششان را برای کسب رضایت مهمانان و فراهم کردن اقامتی فراموش نشدنی برای آن‌ها می‌کنند.

اماکن نزدیک به هتل لاله چابهار


فاصله تا ساحل صخره‌ای: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی دریا بزرگ: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه تیس (پرتغالی‌ها): ۱۰ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع تیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه کنارک: ۵۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است