search
menu

هتل آپارتمان گدروشیا چابهار

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان گدروشیا چابهار
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
دیگر امکانات و خدمات هتل
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان گدروشیا چابهار

درباره هتل آپارتمان گدروشیا چابهار


هتل آپارتمان گدروشیا چابهار از هتل‌های ۴ ستاره شهر چابهار است که با زیبایی‌های خاص و منحصر به فرد خود، همیشه مهمانانش را حیرت‌زده می‌کند. موقعیت مکانی Gedroshia Hotel باور نکردنی است. زیرا این اقامتگاه درست روبروی بازار سنتی بندر چابهار قرار گرفته و قلب تپنده این بندر را در یک قدمی خود می‌بیند. از طرفی دیگر، فاصله نزدیک‌ترین ساحل با هتل آپارتمان گدروشیا چابهار بسیار کم بوده و حتی به ۱ کیلومتر هم نمی‌رسد.

واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی مبله و فوق‌العاده شیک این هتل ۴ ستاره، شرایط را کاملا مهیای اقامتی دنج و آسوده برای خریداران بلیط هواپیما چابهار کرده‌اند. در این واحدها، امکانات مختلفی از قبیل تلویزیون، کمد، میز آرایش، تخت‌های گرم و نرم، یخچال، کتری برقی و لوازم گرمایشی و سرمایشی فراهم شده‌اند تا مهمانان هتل آپارتمان گدروشیا از همه لحاظ احساس راحتی داشته باشند.
نکته جالب در مورد واحدهای اقامتی هتل مد نظر، فراهم بودن تمامی لوازم آشپزی در این واحدهاست. بنابراین، شما در طول سفر به چابهار و اقامت در هتل آپارتمان گدروشیا می‌توانید از آشپزی لذت ببرید و طعم دست پخت خودتان را بچشید.

امکانات رفاهی هتل


اگر اهل ورزش و فعالیت‌های بدنی باشید، خبر خوب ما به شما این است که هتل آپارتمان گدروشیا مجهز به یک سالن ورزشی بسیار شیک است. کارکنان این هتل، سرویس‌های متنوعی برای مهمانان خود ارائه می‌دهند که یکی از بهترین‌ها، تاکسی سرویس است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید جای جای بندر زیبای چابهار را با خیال آسوده و در اسرع زمان بگردید و در یک خودروی زیبا و مدل بالا، از تک تک لحظات سفر خود لذت ببرید. البته بد نیست بدانید که هتل آپارتمان گدروشیا چابهار مجهز به یک پارکینگ سرپوشیده نیز هست که فرصت سفر به بندر چابهار با خودروی شخصی را برای مهمانان فراهم می‌نماید.

رستوران هتل


خوردن غذاهای لذیذ جنوب در رستوران هتل آپارتمان گدروشیا، دیگر پیشنهاد مهم ما به شماست. این رستوران واقعا بی‌نظیر بوده و غذاهای بسیار خوش‌طعمی را در فضای دلنشین برای مهمانانش طبخ و سرو می‌کند.

دیگر امکانات و خدمات هتل


مهمانان هتل آپارتمان گدروشیا می‌توانند از نمازخانه این اقامتگاه برای انجام فرایض دینی بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که در این هتل آپارتمان یک آسانسور نیز تعبیه شده است. ناگفته نماند که سرویس‌ خشکشویی نیز دیگر خدمت شایسته و قابل ذکر در هتل آپارتمان گدروشیا محسوب می‌شود. لابی هتل آپارتمان گدروشیا یکی از نقاط قوت این اقامتگاه است. در این قسمت، سرویس اینترنت بی‌سیم نیز فراهم بوده و مهمانان می‌توانند با حضور در آنجا از این سرویس نیز برخوردار شوند. قوانین ورود و خروج هتل آپارتمان گدروشیا چابهار شبیه سایر اقامتگاه‌های کشور است. یعنی زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و زمان تخلیه آن ساعت ۱۲ می‌باشد. وقتی کسی شهر چابهار را برای سفر خود انتخاب می‌کند، ناخودآگاه سلیقه خوب و خاص خود را به همه نشان می‌دهد. حال این شخص اگر اقامتگاهی مثل هتل آپارتمان گدروشیا چابهار را نیز برای اقامت خودش برگزیند، خوش سلیقه بودنش را به اوج رسانده و از این رو، لحظاتی بسیار شیرین و فراموش‌نشدنی را تجربه می‌کند. پس یکی از ۲۰ اتاق شیک و دوست‌داشتنی هتل آپارتمان گدروشیا چابهار را در سفر به این بندر زیبا انتخاب نمایید و با معنای واقعی یک سفر خاطره‌انگیز بیشتر آشنا شوید.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان گدروشیا چابهار


فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا فرودگاه: ۵۰ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا پایانه مسافربری: ۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا ساحل دریا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا بازار سنتی بلوکان: ۲۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا قلعه تیس: ۹.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا مسجد جامع تیس: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا تالاب صورتی: ۲۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا تفریحگاه ساحلی دریا کوچک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان گدروشیا چابهار تا منطقه آزاد: ۵.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است