search
menu

هتل فردوس چابهار

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فردوس چابهار
واحدهای اقامتی هتل
خدمات و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل فردوس چابهار

درباره هتل فردوس چابهار


هتل فردوس چابهار در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است و با فراهم آوردن بهترین امکانات ممکن و با بهره مندی از کادری مجرب و حرفه‌ای، پذیرای مسافرانی است که منطقه آزاد چابهار را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند. با تمام شدن فصل تابستان و خنک شدن هوا، مناطق جنوبی کشور به دلیل برخورداری از آب و هوایی گرم و معتدل، جزو بهترین گزینه‌های سفر به حساب می‌آیند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل فردوس چابهار در ساختمانی دو طبقه احداث شده است و دارای ۷۴ واحد اقامتی مجزا است که در مجموع شامل ۲۰۰ تخت خواب می‌باشد. از جمله امکانات رفاهی که در این اتاق‌ها تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد.
دکوراسیون داخلی اتاق‌ها بر اساس آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی شده اند و فراهم بودن امکانات رفاهی مورد نیاز در کنار برخورد حرفه کارکنان هتل فردوس چابهار، همگی در ایجاد خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به این شهر بندری، تاثیر بسزایی خواهند داشت.

خدمات و امکانات رفاهی هتل


پذیرش هتل فردوس چابهار به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران گرامی است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش از خدماتی نظیر سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و همچنین تاکسی سرویس بهره مند شوند. در فضای داخلی اتاق‌ها و همچنین لابی هتل هم امکان دسترسی رایگان به اینترنت وای فای وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل


مسافرانی که اهل گشت و گذار در طول سفر هستند و برای بازدید از جاهای دیدنی چابهار، بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت را تهیه کردند، نگرانی خاصی از بابت دسترسی به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری چابهار نخواهند داشت. هتل فردوس چابهار به دلیل موقعیت قرارگیری مناسب در سطح شهر، فاصله نزدیکی تا مراکز تجاری و مکان‌های پر تردد شهر دارد.

اماکن نزدیک به هتل فردوس چابهار


فاصله تا دریا ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل تیس ۱۷ کیلومتر
فاصله تا تالاب صورتی ۲۴ کیلومتر
فاصله تا کوه های مینیاتوری ۴۶ کیلومتر
فاصله تا کوه های گل افشان ۱۱۷ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است