search
menu

هتل آپارتمان یاس بوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان یاس بوشهر
اماکن نزدیک هتل آپارتمان یاس بوشهر

درباره هتل آپارتمان یاس بوشهر


هتل آپارتمان یاس بوشهر از گزینه‌های خوب اقامتی برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند در مکانی در نزدیکی دریا اقامت کنند. این هتل که در خیابان عاشوری و در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده، با فرودگاه بوشهر تنها ۵ دقیقه فاصله داشته و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر دیدنی بوشهر قرار گرفته است. هتل آپارتمان یاس بوشهر را می‌توان هتلی اقتصادی و ارزان‌قیمت نیز دانست. نرخ اقامت در این مکان بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و لذت اقامتی اقتصادی را به همراه دارد. گفتنی است که علیرغم دریافت هزینه اقامتی اندک، هتل آپارتمان یاس بوشهر امکانات و خدمات متنوع و فراوانی را به میهمانان خود عرضه می‌دارد.
هتل آپارتمان یاس بوشهر از امکانات رفاهی نظیر آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، دستگاه واکس کفش، تاکسی‌سرویس، تلویزیون در لابی و پرینتر برخوردار بوده و خدمات متنوعی چون خدمات بیدارباش، خدمات باربری، خدمات لاندری و خشک‌شویی، خدمات اینترنتی، روم سرویس و غیره را به میهمانان خود ارائه می‌کند. ناگفته نماند که هتل آپارتمان یاس بوشهر از کارکنانی مجرب و خوش‌رویی برخوردار است که میهمانان را در تجربه اقامتی آسوده یاری خواهند رساند. جالب است بدانید که پذیرشگران هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی مسلط بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند پذیرش میهمانان را به انجام می‌رسانند.
اگر سری به واحدهای اقامتی هتل آپارتمان بوشهر بزنید، خواهید دید که تک‌تک اتاق‌های این هتل از دکوراسیونی ساده و زیبا و با اسباب و لوازم رفاهی شیک و مناسبی تزئین شده‌اند. هر واحد اقامتی هتل آپارتمان یاس بوشهر از امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، تختخواب، رخت‌آویز، سشوار، حوله، یخچال، شوفاژ و صندوق امانات برخوردار بوده و به سیستم اطفاء حریق مجهز شده است. همچنین سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی مناسبی نیز برای رفاه بیشتر میهمانان در هتل تعبیه کرده‌اند تا از این بابت نیز مشکلی وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان یاس بوشهر به اینترنت پرسرعت مجهزند و این امر میهمانان را قادر می‌سازد که در طول اقامت خود با خیالی آسوده در فضای مجازی به گشت‌وگذار بپردازند و از اقامت خود لذت ببرند.
همان‌طور که می‌دانید وجود رستورانی خوب و تمیز از ملزومات هر هتلی بشمار می‌رود و هتل آپارتمان یاس بوشهر با داشتن رستورانی باکیفیت توانسته است مهر تائید رضایت بسیاری از گردشگران را کسب کند. رستوران هتل آپارتمان بوشهر با غذاهای لذیذ دریایی خود بارها مورد تحسین گردشگران واقع شده و وجود آن به یکی از نقاط قوت هتل مبدل شده است. هتل آپارتمان یاس بوشهر، علاوه بر داشتن رستورانی خوب، از کافی‌شاپ دنجی نیز بهره‌مند است. کافی‌شاپ هتل با فضای دل‌انگیز و آرامش‌بخش خود قادر است سفارشات میهمانان هتل را در اندک زمانی مهیا کند. میهمانان در طول اقامت خود می‌توانند انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم و بستنی‌های خوشمزه و لذیذ را از کافی‌شاپ هتل سفارش داده و درب اتاق خود تحویل بگیرند.
در مورد موقعیت مکانی هتل آپارتمان یاس بوشهر نیز باید گفت که این هتل علاوه بر نزدیک بودن به ساحل دریا، با فرودگاه و پایانه مسافربری بوشهر فاصله بسیار اندکی دارد. همچنین جاذبه‌هایی نظیر آب‌انبار قوام، موزه دریا و دریانوردی و مسجد تاریخی شیخ سعدون نمایشگاه بوشهر در فاصله کوتاهی (نیم ساعت با خودرو) از این هتل قرار گرفته‌اند.
با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات متنوع هتل آپارتمان یاس بوشهر باید گفت که این هتل بی‌تردید می‌تواند از برترین گزینه‌های اقامتی گردشگرانی باشد که تمایل دارند در طول اقامت خود در شهر بوشهر، با صرف کمترین هزینه ممکن، در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری بوشهر سکنی گزینند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان یاس بوشهر


فاصله تا مسجد تاریخی شیخ سعدون: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی بوشهر: ۱۲.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است