search
menu

هتل پلاس ۲ بوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پلاس ۲ بوشهر
امکانات عمومی هتل پلاس ۲ بوشهر
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پلاس ۲ بوشهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پلاس ۲ بوشهر


هتل پلاس ۲ از هتل‌های سه ستاره در بافت قدیمی شهر بوشهر است. این هتل از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای ۵ طبقه و ۲۰ باب اتاق است. هتل پلاس ۲ برای اقامت محل مناسبی بوده و از نقاط مختلف کشور مسافران زیادی در طول سال برای سفر شهر بوشهر را انتخاب کرده و با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر زیبا می‌شوند. همچنین مسافران برای اقامتشان این هتل را رزرو کرده و اقامتی خوش و به یاد ماندنی تجربه می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید به ساحل دریا دسترسی داشته باشید و لحظات خوشی را تجربه کنید. همچنین از جاهای دیدنی مانند عمارت گلشن، بازار قدیمی بوشهر، گنبد نمکی جاشک، عمارت ملک بوشهر بازدید کنید. برای دسترسی به فرودگاه بوشهر باید مسافت ۳ کیلومتری را طی کنید که برای این کار می‌توانید از تاکسی‌های فرودگاه بهره‌مند شوید. برای بازدید از جاهای دیدنی دیگر مانند آب‌انبار قوام، عمارت دهدشتی بوشهر و بازار ماهی‌فروشان کمتر از ۳۰ دقیقه باید مسافت طی کنید.

امکانات عمومی هتل پلاس ۲ بوشهر


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در لابی می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر بوشهر نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید و به بازدید از این جاهای دیدنی بروید. دسترسی به تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنید. برای سپردن وسایل ارزشمند خود می‌توانید به صندوق امانات موجود در لابی بروید. سایر امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل نیز عبارت‌اند از روم سرویس، خشکشویی، خدمات اتوکشی، اتاق چمدان و فتوکپی و فکس. تمامی پرسنل در هتل پلاس ۲ بوشهر با احترام از مسافران استقبال می‌کنند و همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی در این هتل استخر شنا است که در ساعت فعالیت این استخر می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این استخر بهره‌مند شوید.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. اتاق‌های این هتل رو به خیابان بوشهر بوده و چشم‌انداز زیبایی از شهر را می‌توانید تماشا کنید. در داخل اتاق‌های این مجموعه نیز می‌توان به امکاناتی نظیر مبلمان، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، تلفن اشاره کرد. با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت در این هتل برای کودک زیر ۲ سال رایگان و برای کودکان زیر ۲ تا ۶ سال نیز طبق تعرفه هتل دریافت می‌شود. برای کودکان بالای ۶ سال به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


در هتل پلاس ۲ بوشهر برای سرو صبحانه می‌توانید به رستوران موجود در لابی بروید. این رستوران دارای ظرفیت ۵۰ نفر بوده و زمان وعده صبحانه ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح است. همچنین در لابی کافی‌شاپ دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی برای مسافران سرو می‌کنند.

فاصله هتل پلاس ۲ بوشهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای ارامنه گریگوری: ۱۶۰ متر
فاصله تا عمارت گلشن: ۲۸۰ متر
فاصله تا ساحل بوشهر: ۸۰۰ متر
فاصله تا بازار قدیمی بوشهر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت ملک بوشهر: ۱۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است