search
menu

هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه
اماکن نزدیک هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه

درباره هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه


هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه از هتل‌های اقتصادی بندر گناوه در استان بوشهر است که با هزینه اقامتی اندک، امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود عرضه می‌دارد. این هتل که بیش از یک دهه از تاسیس آن می‌گذرد، در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات خوبی به آن افزوده شد. امروزه هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه با داشتن ۲۴ واحد اقامتی در سه طبقه، قادر است طیف مختلفی از گزینه‌های اقامتی را به گردشگران عرضه کند و با خدمات متنوع و کارکنان متعهد خود، اقامتی آسوده را برای میهمانان هتل رقم بزند.
اگر می‌خواهید بدانید که هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه از چه امکاناتی تشکیل شده است باید گفت که این هتل مجموعه کاملی از امکانات رفاهی را در خود جای داده است: آسانسور، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، فکس، پرینتر، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، فضای سبز و تاکسی سرویس، تنها بخش کوچکی از امکانات فراوان هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این امکانات، این هتل از پارکینگ جادار و مناسبی با ظرفیت ۵۰ خودرو برخوردار است که این امکان را برای میهمانان خود فراهم آورده تا میهمانان خودروی خود را به صورت رایگان در طول اقامت خود در این پارکینگ پارک کنند و خیالشان از بابت امنیت خودروی خود آسوده باشد.
گفتنی است که میهمانان هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه می‌توانند هر روز صبح به سالن صبحانه‌خوری رستوران مراجعه کرده و صبحانه لذیذ خود را از بوفه رستوران هتل انتخاب و نوش جان کنند. صبحانه هتل شامل مربا، نان فرانسوی، کره، چای، آبمیوه، پنیر، شیر، نان ایرانی و تخم مرغ آبپز بوده و به صورت رایگان به تمامی میهمانان هتل عرضه می‌شود.
کافی‌شاپ هتل با داشتن منوی بلندی از نوشیدنی‌های گوارا و مقوی، قادر است سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کرده و به دست شما برساند. جالب است بدانید که هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه، نمازخانه دنج و ساکتی را نیز برای رفاه بیشتر میهمانان خود فراهم کرده تا میهمانان در خلوت خود و به دور از هرگونه مزاحمتی به نیایش بپردازند.
حال که امکانات کلی هتل را برشمردیم، بهتر است سری به داخل واحدهای اقامتی هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه بزنیم تا ببینم در هر اتاق چه امکاناتی گنجانده شده است. در بدو ورود به واحد اقامتی خود، معماری و تزئین جذاب اتاق‌ها نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اگر خوش شانس باشید که اتاقی با پنجره‌ای رو به دریا نصیبتان خواهد شد وگرنه داخل اتاق‌ها آن‌قدر خوب‌اند که کمبود چنین منظره‌ای را احساس نخواهید کرد.
گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه از اسباب و لوازمی نظیر یخچال، تلویزیون، میز آرایش، اسپیلت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و غیره برخوردار بوده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز شده‌اند. اینترنت در تمام اتاق‌ها در دسترس میهمانان بوده و به صورت رایگان به آن‌ها ارائه خواهد شد. ناگفته نماند که واحدهای اقامتی هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه با پلان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته به میهمانان ارائه خواهند شد و میهمانان با توجه به تعداد نفرات و بودجه، می‌تواند واحد موردنظر خود را از میان گزینه‌های اقامتی مختلف این هتل برگزیند.

اماکن نزدیک هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه


فاصله تا مرکز خرید: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا دریای خلیج فارس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا امام زاده سلیمان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا اسکله: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۳.۳ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است