search
menu

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر
فاصله هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر با اماکن مهم شهر

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر


هتل سه ستاره پاسارگاد یکی از هتل های خوب شهر بوشهر می باشد که سال ۱۳۸۸ در محیطی آرام در خیابان امام خمینی نرسیده به میدان قدس در مرکز شهر افتتاح شده است. هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر در ۶ طبقه دارای ۴۵ باب واحد اقامتی با ارائه امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین گرامی خود می باشد. جالب است بدانید که در ساخت هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر از عناصر معماری بومی و سنتی بوشهر همچون شیشه های رنگی و درب های چوبی بهره گرفته شده است.
سوئیت های هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر؛ ۳ ستاره تمیز و مجهز هستند و در شکل سوئیت های یک خوابه دونفره و دو خوابه چهار نفره به مهمانان عرضه می شوند. هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر از لحاظ دسترسی، موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه بین المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره از امتیازات این هتل به شمار می روند. با سفر به شهر زیبای بوشهر می توانید علاوه بر قدم زدن در سواحل آبی خلیج فارس، سری به پارک ملی نای بند، خانه رئیس علی دلواری، موزه دریانوردی خلیج فارس، ساحل ریشهر، بافت قدیم بوشهر و عمارت ملک بزنید. بد نیست بدانید که امکانات هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر شامل: آسانسور، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ در اطراف هتل، تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، دسترسی به دریا، رستوران در هتل، رستوران سنتی، روزنامه رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته و لابی می شوند. جالب است بدانید که رستوران هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر با غذاهای متنوع برای صرف غذا در طبقه همکف با ظرفیت ۶۰ نفر قرار دارد و همچنین منوی صبحانه که در بوفه بصورت رایگان سرو می شود شامل: آبمیوه- انواع املت- تخم مرغ آب پز- نیمرو- سوسیس سرخ شده- عدسی- لوبیا- کره- مربا- شیر- عسل- چای- پنیر می باشد. در صورت تمایل می توانید به کافی شاپ بروید و از صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید. لازم به ذکر است که کودکان زیر ۵ سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) رایگان است.
امکانات داخل اتاق های هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر می توان: اینترنت وای فای حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون معمولی ، تلوزیون ال سی دی، چیلر، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی ، سشوار ، میز آرایش و یخچال نا برد. شما می توانید با اقامت در هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر با کاردی مجرب و آموزش دیده، آسایش و راحتی را برای خود به ارمغان آورید.

فاصله هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر با اماکن مهم شهر


فاصله تا آب انبار قوام: ۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۳ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی دریایی : ۸ کیلومتر
فاصله تا عمارت ملک : ۱۱ کیلومتر
فاصله تا موزه دریا و دریانوردی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا خانه و موزه شهید رئیسعلی دلواری: ۴۰ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۷۸ کیلومتر
فاصله تا برج قلعه خورموج: ۸۰ کیلومتر
فاصله تا گنبد نمکی دشتی: ۸۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است