search
menu

هتل آپارتمان هیرون بوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هیرون بوشهر
امکانات هتل آپارتمان هیرون بوشهر
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان هیرون بوشهر

درباره هتل آپارتمان هیرون بوشهر


هتل آپارتمان هیرون بوشهر (Hiroon Apartment Hotel Bushehr) جزء برترین گزینه های اقامتی شهر دیدنی بوشهر است که بدلیل داشتن امکاناتی فراوان و قرار گرفتن در مکانی در نزدیکی پربازدیدترین جاذبه های گردشگری بوشهر، چند سالی است که به مکانی محبوب برای اقامت گردشگرانی که قصد دارند بلیط هواپیما بوشهر را برای بازدید از اماکن دیدنی این شهر دل انگیز خریداری کنند، تبدیل شده است.

امکانات هتل آپارتمان هیرون بوشهر


نقطه اصلی قوت این هتل را باید امکانات بی شمار آن دانست: از پارکینگ رایگان و نمازخانه گرفته تا رستوران و کافی شاپ، کلیه امکانات رفاهی هتل های چندستاره در این هتل آپارتمان در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما چارتر قرار خواهد گرفت. گفتنی است که پارکینگ مناسب هتل که از ظرفیتی بیش از ده خودرو برخوردار است، نیاز میهمانان را برای یافتن مکانی امن برای پارک خودروی خود در طول مدت اقامت در این هتل رفع می کند. رستوران هتل نیز که در طبقه همکف این مکان واقع شده، با منویی سرشار از غذاهایی مقوی و دریایی قادر است خوراکی مطابق با ذائقه شما در اندک زمانی طبخ و برای شما سرو کند. از دیگر امکانات فراوان این هتل آپارتمان می توان به آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، پله اضطراری، سرویس بهداشتی (در لابی) و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره کرد.

خدمات هتل


خدمات هتل آپارتمان هیرون بوشهر نیز مانند امکانات آن متعدد و متنوع است: خدماتی از قبیل بیدار باش، تهیه بلیط هواپیما، خشکشویی، کرایه تاکسی، خدمات تور، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس به کلیه میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان ارائه خواهد شد تا از هر نیازی بی نیاز گردند. همچنین اینترنت وایفای رایگان نیز در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا از لذت گشت و گذار در فضای مجاز در مدت اقامت در این مکان بی بهره نمانند.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه مدت زمان زیادی از تاسیس هتل آپارتمان هیرون بوشهر نمی گذرد (سال ۱۳۹۰)، اما این هتل برای رفاه حال میهمانان و ارتقاء کیفیت خدمات و امکانات خود به تازگی و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. گفتنی است که هتل آپارتمان هیرون بوشهر از ۱۸ واحد اقامتی در سه طبقه و در پلان های اقامتی سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت یک خوابه سه نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره و سوئیت دو خوابه پنج نفره تشکیل شده است. فضای دلباز، رنگ آمیزی زیبا و نورپردازی جذاب واحدهای اقامتی این هتل، نظر هر گردشگری را به خود جلب کرده و اقامت در این مکان را به لذتی زایدالوصف مبدل گردانیده است.
وجود آشپزخانه ای مجزا و مجهز به کلیه امکانات پخت و پز، نیاز میهمانان را از خوردن غذاهای فوری رفع کرده و امکان طبخ غذایی لذیذ را با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و سالم برای گردشگران حساسی که دوست دارند غذایشان را خود با رعایت اصول بهداشتی طبخ کنند، فراهم کرده است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


کلیه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان هیرون بوشهر با اسباب و وسایلی از قبیل تلویزیون، یخچال، میز تحریر، تخت خواب، مبلمانی نرم و راحت، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، تلفن و چای ساز دکور شده و به سیستم اطفاء حریق مجهز گردیده است. ناگفته نماند که وسایل بهداشتی و استحمام در همان بدو ورود در اختیار میهمانان و خریداران بلیط هواپیما قرار خواهد گرفت تا هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد.

موقعیت مکانی هتل


از دیگر مزایای برجسته اقامت در هتل آپارتمان هیرون بوشهر، امکان دسترسی به برخی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری بوشهر است. گردشگران در طول اقامت در این هتل قادرند در اندک زمانی به جمع کثیری از اماکن دیدنی بوشهر نظیر بازار قدیمی بوشهر، عمارت ده دشتی، عمارت کازرونی و موزه تجارت دریایی خلیج فارس در اندک زمانی دسترسی داشته باشند و آرامش را در مکانی دنج و ساکت در نزدیکی دریا تجربه کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان هیرون بوشهر


فاصله تا بازار قدیمی بوشهر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تجارت دریایی خلیج فارس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت ده دشتی: ‌۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک سیادت بوشهر: ‌۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک پرندگان بوشهر: ۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است