search
menu

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی دلوار بوشهر
اماکن نزدیک به هتل جهانگردی دلوار بوشهر

درباره هتل جهانگردی دلوار بوشهر


هتل جهانگردی دِلوار بوشهر (Delvar Hotel) یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های شهر بوشهر است. نمای ظاهری و معماری آن به‌قدری زیباست که اگر کسی به شما نگوید این هتل سه ستاره است، بدون شک گمان خواهید کرد وارد یک هتل ۴ یا ۵ ستاره شده‌اید. اما قبل از هر چیز، خالی از لطف نیست به‌طور مختصر در مورد دلوار برایتان توضیح دهیم. دلوار یک شهر بسیار زیبا در استان بوشهر است و بندر آن، یعنی بندر دلوار بسیار معروف بوده و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. هتل جهانگردی دلوار بوشهر نیز در نزدیکی ساحل زیبای بندر دلوار ساخته شده که چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی نیز دارد. معماری این هتل سه ستاره بسیار جذاب و شبیه به یکی از اهرام ثلاثه مصر است و به همین دلیل محبوبیت زیادی میان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی دارد. نمای زیبا و نورپردازی شگفت‌انگیز آن شب‌هنگام، شما را متحیر خواهد کرد.
این هتل ۶ طبقه‌ای ۶۵ واحد سوئیت و اتاق مجزا دارد که فضای داخلی آن‌ها با رنگ‌های گرم و زیبا طراحی و ساخته شده‌اند و در آن احساس آرامش خواهید کرد. هتل جهانگردی دلوار بوشهر هر روز نظافت و تمیز می‌شود و دارای لوازم بهداشتی بسیار پاکیزه و استانداردی هستند. داخل همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون برای تماشای برنامه مورد علاقه‌تان و همچنین کولرگازی در فصول گرم است که البته بوشهر در اکثر فصول سال (به‌جز فصل زمستان) هوایی بسیار گرم دارد. تمام اتاق‌ها تا محدوده لابی دارای اینترنت رایگان و نامحدود است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. اتاق‌های محبوب و پرطرفدار هتل جهانگردی دلوار بوشهر، در واقع اتاق‌های رو به بندر زیبا دلوار است. در این اتاق‌ها می‌توانید از منظره زیبای بندر دلوار لذت برده و محو تماشای عبور مرور کشتی‌ها شوید. تماشای قایق‌ها و کشتی‌ها و نورپردازی چشم‌نواز بندر در شب، یکی از لذت‌هاییست که قابل وصف نیست.
هتل جهانگردی دلوار بوشهر مجهز به یک رستوران بزرگ و مجلل است که هم فضای داخلی آن توجه‌تان را به خودش جلب می‌کند و هم غذاهای خوشمزه و لذیذش. ظاهر میز و صندلی‌ها و رنگ‌های جذاب آن و همچنین نظم و ترتیب چیدمان ظروف و ... همگی با ظرافتی خاص و بسیار هنرمندانه در این رستوران انجام می‌شوند. برخی از وعده‌های غذا مانند صبحانه به شکل سلف‌سرویس هستند و می‌توانید به میزان دلخواهتان هر غذایی که دوست داشتید را نوش جان کنید. لازم به ذکر است که صبحانه‌های این رستوران بسیار خوش‌مزه بوده و طرفداران زیادی دارد. پس پیشنهادمان به شما این است که هرگز آن را از دست ندهید.
لابی هتل جهانگردی دلوار بوشهر بسیار زیبا و تمیز بوده و به‌محض ورود هر مسافر و یا گردشگری، آن‌ها را تحت ‌تاثیر خود قرار می‌دهد. علاوه بر تمامی مواردی که ذکر شد، این هتل دارای یک سالن همایش است که می‌تواند برای جلسات کاری و اجلاس رسمی بسیار مناسب باشد. هتل جهانگردی دلوار بوشهر یک کافی‌شاپ بسیار زیبا هم دارد که می‌توانید آنجا رفته و نوشیدنی‌ و یا دسرهای مورد علاقه‌تان را سفارش بدهید و نهایت لذت را ببرید. حتم داریم در این هتل هرگز متوجه گذر زمان نخواهید شد.

اماکن نزدیک به هتل جهانگردی دلوار بوشهر


فاصله تا آب‌انبار قوام: ۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی دریایی نایبند: ۷ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۸ کیلومتر
فاصله تا عمارت ملک: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه دریا و دریانوردی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا خانه و موزه شهید دلواری: ۴۲ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: ۸۰ کیلومتر
فاصله تا برج قلعه خورموج: ۸۱ کیلومتر
فاصله تا گنبد نمکی دشتی: ۸۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است