search
menu

هتل آپارتمان آسمان ۱ بوشهر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر
امکانات عمومی هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر


هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و در خیابان حافظ جنوبی قرار دارد. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت تا سطح کیفیت و خدمات خود را به روز رسانی کرده و ارتقاء دهد. هتل در ۵ طبقه ساخته شده و امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان فراهم کرده است. کارکنان هتل کارآزموده، مجرب و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا مهمانان اقامت راحت و دلنشینی داشته باشند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر


این هتل آپارتمان تک ستاره با امکانات کم ولی مناسب برای کسانی که بلیط هواپیما بوشهر را صرفا برای گشت و گذار در بندر خریداری کرده و دنبال اقامتگاهی برای خواب شبانه و استراحت هستند، گزینه خوبی به حساب می آید. این هتل با توجه به درجه ستاره اش، اکانات رفاهی خوبی را برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانان در این هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و محدود دسترسی داشته باشند.
لابی هتل کوچک است و تنها ظرفیت ۵ نفر را دارد. در لابی هتل امکاناتی چون آسانسور، نمازخانه، تلفن (داخلی)، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، تلویزیون ال ای دی، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی جهت راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان فراهم شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه به مهمانان خدمات متنوع ارائه داده و به سوال ها و نیازهای آن ها رسیدگی می کندو مهمانان می توانند خدماتی نظیر فتوکپی، فکس، پرینت، لاندری، خشکشویی و غیره را از پذیرش هتل درخواست کنند. پرسنل پذیرش بسیار صبور، مهربان و صمیمی هستند و در ارتباط با نیازهای مهمانان آن ها را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در ۵ طبقه هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر ۱۷ اتاق وجود داشته و در مجموع ۶۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده است. در این هتل انواع اتاق ها با امکانات مختلف قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان یکی از اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت سه نفره را در این هتل رزرو کنند. منظره اتاق ها را نمای خبابان تشکیل داده است. در این هتل زمان تحویل اتاق ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سالی که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، محاسبه نشده و رایگان است. در تمام طبقات هتل پله های اضطراری وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد.
چیدمان و وسایل داخل اتاق ها نیز کاملا مناسب و هماهنگ هستند و می توان اقامتی دنج و راحت در این اتاق ها تجربه کرد. در اتاق های هتل امکانات رفاهی مانند تخت خواب، مبلمان، یخچال، تلویزیون شامل شبکه های استانی دیجیتال، اینترنت رایگان و با حجم ترافیک محدود، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی و حمام) در نظر گرفته شده اند.

رستوران هتل


در این هتل آپارتمان دو رستوران وجود دارد که هر کدام امکانات گوناگون داشته و غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان تهیه و طبخ می کنند. رستوران اصلی هتل در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد. در طبقه منفی یک این هتل آپارتمان نیز یک رستوران سنتی وجود دارد که به نسبت رستوران اصلی کوچک تر بوده و ظرفیت ۵۰ نفر را دارد.
این رستوران در فضای سنتی غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان آماده و سرو می کند. علاوه بر این، یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که مهمانان می توانند برای صرف انواع نوشیدنی ها سرد و گرم و خوراکی های خوشمزه به آن مراجعه کنند.

فاصله هتل آپارتمان آسمان (۱) بوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قدیم بوشهر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا عمارت گلشن: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله جفره: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا عمارت دهدشتی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی صدف: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است