search
menu

هتل بام بروجن

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بام بروجن
امکانات هتل بام بروجن
خدمات هتل بام بروجن
واحدهای اقامتی هتل بام بروجن
امکانات واحدهای اقامتی هتل بام بروجن
اماکن دیدنی نزدیک هتل بام بروجن

درباره هتل بام بروجن


هتل بام بروجن (Borujen Baam Hotel) اقامتگاهی است چهار ستاره و مجلل واقع در شهر دیدنی و زیبای بروجن که به لطف داشتن امکانات رفاهی فراوان، چند سالی است به یکی از برترین گزینه های اقامتی استان چهارمحال و بختیاری برای خریداران بلیط هواپیما و گردشگرانی که قصد دارند در مکانی مرفه و خوش آب و هوا اقامت کنند، مبدل گردیده است.

امکانات هتل بام بروجن


هتل بام بروجن از لحاظ امکانات رفاهی هیچ کم و کاستی ندارد و توانسته است کلیه امکانات مورد نیاز برای اقامتی لذت بخش و آسوده را برای میهمانان خود فراهم آورد. از استخر، سونا و جکوزی گرفته تا نمازخانه و کافی شاپ، محدوده وسیعی از امکانات رفاهی در اختیار میهمانان در این هتل قرار گرفته تا در طول اقامت در این مکان هیچ نیازی را احساس نکنند. پارکینگ هتل که ظرفیتی حدود ۸۰ خودرو دارد، خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود در مکانی امن آسوده کرده است. رستوران بام هتل نیز با نمای بسیار تماشایی و منوی پر و پیمان غذاهای لذیذ و ایرانی خود، نیاز خورد و خوراک میهمانان را در این مکان تامین و منظره شگفت انگیزی از شهر دل انگیز بروجن را به گردشگران عرضه کرده است. از دیگر امکانات هتل بام بروجن می توان به دستگاه واکس کفش، آسانسور، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی اشاره کرد.

خدمات هتل بام بروجن


برای جلب رضایت حداکثری میهمانان، صرفا داشتن امکاناتی فراوان کافی نیست، بلکه هتل باید خدمات رفاهی متنوع و رضایت بخشی را نیز به میهمانانی که برای خوش گذرانی بلیط هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، ارائه کند. خوشبختانه هتل بام بروجن در زمینه خدمات رفاهی توانسته میان برترین هتل های استان چهارمحال و بختیاری محبوبیت فراوانی برای خود بیابد و بازخوردهای مثبت بسیاری را در سایت های مختلف کسب کند. وجود کارکنانی کارآزموده و مجرب، موفقیت هتل را در این زمینه نیز تضمین کرده و موجب شده است که هتل بام بروجن از این حیث نیز موفق عمل کند. خدماتی از قبیل: خشکشویی، خانه داری، بیدار باش، خدمات برای معلولین، خرید بلیت هواپیما، پذیرش شبانه روزی، کرایه تاکسی، روم سرویس و حتی خدمات ماساژ در صورت نیاز و درخواست میهمانان، با بالاترین کیفیت به آن ها ارائه خواهد شد تا تجربه اقامتی لذت بخش را به عنوان بهترین سوغات از شهر دیدنی بروجن با خود به خانه ببرند.

واحدهای اقامتی هتل بام بروجن


واحدهای اقامتی هتل بام بروجن که طیف وسیعی از گزینه های اقامتی، از اتاق های یک تخته گرفته تا سوئیت های پنج نفره را در برگرفته اند، نه تنها از فضایی نورگیر و دلباز برخوردارند، بلکه با اسباب و وسایلی شیک و مجلل به زیباترین شکل ممکن تزئین گشته و با دکوراسیونی بسیار جذاب و تجهیزات رفاهی و اقامتی پیشرفته نظیر سیستم تهویه مطبوع و اعلام حریق برای اقامتی طولانی و لذت بخش بهینه شده اند. گفتنی است که این هتل از ۳۰ واحد اقامتی در ۶ طبقه تشکیل شده و قادر است گزینه های اقامتی مختلفی را متناسب با سلیقه و نیاز گردشگران و خریداران بلیط هواپیما چارتر بروجن به آن ها ارائه دهد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل بام بروجن


هتل بام بروجن در این زمینه نیز دست پیش را از دیگر هتل های بروجن ربوده و توانسته است با ارائه تجهیزات رفاهی فراوانی از قبیل: یخچال، تلویزیون، دراور، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت، رخت آویز، کمدلباس، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و غیره، حس حضور در خانه را به میهمانان هتل منتقل کند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل بام بروجن


فاصله هتل تا پارک امام بروجن: ‌۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی بروجن: ‌۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی بروجن: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملت بروجن: ‌۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه تختی بروجن: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است