search
menu

هتل مارون بهبهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مارون بهبهان
امکانات عمومی هتل مارون بهبهان
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارون بهبهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مارون بهبهان


هتل دو ستاره مارون در شهر بهبهان واقع شده است. این هتل دارای فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوعی است و با چشم انداز زیبای خود آماده میزبانی از مسافران سراسر کشور است. این هتل در ۲۴ کیلومتری شهر و در کنار دریاچه سد مارون و جنب دریاچه سد مارون واقع شده است و این منطقه به علت کوهستانی بودن منظره جالبی دارد و لحظات خوشی در انتظار شماست. این هتل زیبا دارای ۲ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی است و به دلیل دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی شهر مانند پارک بوعلی سینا، نرگس زار بهبهان و مراکز خرید مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و با انتخاب این هتل برای خود و خانواده شان لحظات خوشی رقم می زنند. اگر با بلیط هواپیما اهواز به استان خوزستان سفر کردید، بازدید از بهبهان را هم در برنامه سفر خود بگذارید.

امکانات عمومی هتل مارون بهبهان


هتل مارون یکی از هتل های ویلایی و خوب شهر بهبهان به شمار می رود که سالانه مسافران زیادی این هتل را برای اقامت برمی گزینند، بدین صورت که مسافران همواره از پرسنل و خدمات ارائه شده در این هتل اظهار رضایت دارند. این هتل ویلایی دارای ۱۹ ویلای مجزا با امکانات رفاهی کامل است که هر کدام از ویلاها چشم انداز زیبایی رو به طبیعت دارند. با انتخاب Maroon Hotel مطمئنا یکی از بهترین انتخاب ها را خواهید داشت و به دلیل دو طبقه بودن هتل مارون مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچری حرکت می کنند، امکاناتی رفاهی مناسبی ارائه می شود. بنابراین با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری رویایی تجربه خواهید کرد، لازم به ذکر است نزدیک ترین فرودگاه به این شهر فرودگاه های اهواز و آبادان است و از طریق تاکسی های فرودگاه دسترسی بسیار آسانی به بهبهان خواهید داشت. در نظر داشته باشید با اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. از جمله امکانات ارائه شده در هتل مارون بهبهان می توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی و پارکینگ رایگان اشاره کرد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در صورت اقامت در این هتل خیالشان از بابت ماشین راحت باشد.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی در این هتل می توان به فضای سبز و فضایی برای پیاده روی اشاره کرد، همچنین زمین فوتبال، زمین اسکیت، امکانات دوچرخه‌ سواری در این هتل دایر هستند. برخورد پرسنل هتل مارون بسیار عالی است و همواره در تلاشند تا برای مسافران اقامتی به یاد ماندنی رقم بزنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل انواع مختلفی دارند که عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق های دوتخته و سه تخته وی آی پی. در صورت نیاز به ظرفیت اضافی می توانید از سرویس کف خواب استفاده کنید. توجه داشته باشید که اتاق های این هتل همه روزه نظافت می شوند و همواره مسافران از تمیزی اتاق ها راضی هستند. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، مینی بار با هزینه، رخت آویز هستند. همچنین حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان بوده و برای افراد بالای ۶ سال به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران هتل مارون نیز آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان از سراسر کشور است و شامل امکانات و تجهیزات رفاهی کاملی است، این قسمت زیر نظر شرکت ساب خوزستان آماده سرویس‌ دهی به گردشگران داخلی و خارجی است. بی شک با سرو غذاهای متنوع ایرانی و محلی از طعمشان سیر نخواهید شد. در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود ولی برای وعده های دیگر نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارید.

فاصله هتل مارون بهبهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا نرگس زار بهبهان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله موزه بهبهان (خانه حسینی ها): ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک بوعلی سینا: ۴ کیلومتر
فاصله تا حمام بکان: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد چاه ماری: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا سد مارون: ۱۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است