search
menu

هتل آپارتمان سفیر بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی


هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی از جمله هتل های محبوب مسافران بندر انزلی است. محبوبیت این هتل بیشتر به خاطر موقعیت مکانی اش است. قطعاً شما هم مثل بسیاری از افراد وقتی بار و بندیل سفر بسته و قصد خرید بلیط هواپیما به سمت بندر انزلی داشتید هدفتان تماشای امواج قدرتمند دریا و استراحتی چند روزه نزدیک به ساحل بوده است. پیدا کردن هتل های نزدیک به ساحل کار چندان سختی نیست ولی هتلی که امکانات مناسبی در کنار قیمت مناسب داشته باشد کمی سخت است؛ اما هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی نه تنها تجربه اقامت نزدیک ساحل را به شما خواهد داد، بلکه با ارائه خدمات و امکانات مناسب اقامت تان را به اقامتی دلپذیر تبدیل خواهد کرد.
به علاوه با اقامت در هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی به بسیاری از اماکن و جاهای دیدنی بندر انزلی مانند ساختمان موزیک دسترسی آسان داشته و بسیاری از مراکز خرید این شهر مانند بازار پردیس در فاصله کمتر از پنج کیلومتری تان خواهد بود. بد نیست بدانید که با اقامت در این هتل می توانید از تفریحات ساحلی آن مانند قایقرانی و جت اسکی استفاده کرده و در رستوران آن غذاهای محلی شمالی را نوش جان کنید. حالا که توجه تان به این هتل جلب شد بد نیست نگاه نزدیکی به امکانات و خدمات آن داشته باشیم.

امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان سفیر ۱۵ واحد اقامتی مختلف دارد که چشم انداز بسیاری از این واحدها رو به سمت دریاست. فرض کنید پنجره اتاقتان را باز گذاشته اید و صبح نسیمی که از سمت دریا می آید آرام آرام صورتتان را نوازش کرده و شما را از خواب بیدار خواهد کرد و شب هنگام صدای امواج دریا است که برایتان لالایی آرامش بخشی خوانده و خواب راحتی را به چشمان تان هدیه خواهد داد، یک ریلکسیشن کامل با صرف کمترین هزینه! این هتل آپارتمان ۳ ستاره تلاش کرده تا با ارائه خدمات و امکانات مختلف اقامت راحتی را برای مهمانانش فراهم کند.
به همین دلیل در همه اتاق های این هتل آپارتمان امکاناتی از قبیل یخچال، مبلمان، آب رایگان، کمد لباس، تلویزیون و دراور قرار گرفته است. اگر همراه خود وسیله گرانبهایی دارید نگران امنیتش نباشید همه اتاق های هتل دارای صندوق امانات مخصوص هستند. همچنین مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها دارای لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو هستند و از آنجا که حوله و سشوار و دمپایی نیز در همه اتاق ها وجود دارد، می توانید با خیال راحت این وسیله ها را از لیست چمدان خود حذف کنید.

امکانات و خدمات هتل


هتل سفیر با اینکه چهار طبقه بیشتر ندارد و احتمالا یک دستگاه آسانسور برای آن کافی بود اما با این حال برای آسایش و رفاه بیشتر مهمانانش دو دستگاه آسانسور برای هتل تعبیه کرده است. در محوطه هتل فضای سرسبزی وجود دارد که مطبوع بودن هوای شمال برای رشد گیاهان و درختان را به نمایش گذاشته. در طرف دیگر محوطه فضایی به عنوان پارکینگ روباز برای مهمانان در نظر گرفته شده که ظرفیت ۲۰ خودرو را دارد. همانطور که در ابتدا گفتیم هتل سفیر چای خانه سنتی هم دارد که مهمانان می توانند به آن سفارش غذا های محلی و سنتی شمالی را بدهند. مینی بار با هزینه، خدمات خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته در کنار فتوکپی و پرینتر از دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی به آن ها دسترسی خواهید داشت.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا دریا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار آسیای میانه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار کاسپین: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا عمارت شهرداری: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا ساختمان موزیک: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است