search
menu

هتل پرشین بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرشین بندر انزلی
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاهای نزدیک

درباره هتل پرشین بندر انزلی


هتل پرشین از مراکز اقامتی ۳ ستاره و نزدیک به ساحل بندر انزلی است. این هتل سه طبقه در سال ۱۳۹۲ افتتاح و با توجه به امکانات و خدمات متفاوتی که ارائه می داد توانست ۳ ستاره از صنعت هتلداری را از آن خود کند. نزدیکی به دریا از یه طرف و دسترسی راحت به تالاب انزلی از طرف دیگر باعث محبوبیت این هتل بین گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما و یا با سفر های زمینی مهمان این خطه شمالی کشور شده و اقامت در این هتل را انتخاب کرده اند. با اینکه هتل دسترسی آسان به تالاب و دریا دارد اما فاصله اش تا خود شهر انزلی نسبتاً زیاد است ولی اگر برای تفریح و آرامش به انزلی سفر کرده باشید احتمالاً این دوری از شهر را نقطه قوتی برای هتل خواهید دانست. هتل پرشین امکانات عجیب و غریب هتل های چند ستاره را ندارد اما رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی را جزو بایدهای خود کرده و به همین دلیل است که مهمانان نظافت روزانه این هتل را از جمله نقاط قوت این هتل در کنار برخورد خوب و حرفه‌ ای کارکنان می دانند.

امکانات اتاق های هتل


این هتل سه طبقه ۱۴ واحد اقامتی از اتاق های دو تخته دابل تا سوئیت دو خوابه پنج تخته با امکان افزودن تخته اضافه به هر واحد اقامتی دارد. تمامی اتاق ها و سوئیت ها خدمات روم سرویس و صبحانه را دریافت می کنند. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش( اسپلیت و شوفاژ) هستند. اتاق های مبله شده هتل پرشین امکانات مختلفی از قبیل پاورسوئیچ، یخچال، دراور، رخت آویز و کمد لباس دارند. سرویس بهداشتی تمامی اتاق خواب ایرانی است و سرویس حمام و اتاق ها دوش است. در همه اتاق ها لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو و غیره وجود دارد. به عبارت دیگر نیاز نیست حتی مسواک و خمیردندان همراه خود داشته باشید چون همه لوازم بهداشتی مورد نیازتان از صابون گرفته تا خمیر دندان در اتاق های هتل وجود دارد همچنین حوله و سشوار را نیز می توانید از لیست چمدان خود حذف کنید چون هتل پرشین این دو وسیله را نیز در همه اتاق های خود برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان قرار داده است. تلفن و دمپایی حمام هم در اتاق ها وجود دارد.

امکانات و خدمات هتل


هتل پرشین بندر انزلی به دلیل خدمات خانه داری و برخورد خوب کارکنان شناخته شده است. کارکنان بخش پذیرش این هتل با روی خوش به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان بوده و همه تلاش خود را به کار می برند تا تاخیری در روند تحویل اتاق به وجود نیاید. اتاق های این هتل فاقد صندوق امانت هستند اما اگر شیء ارزشمندی همراه دارید که نگران امنیتش هستید می توانید آن را در صندوق امانات خود هتل قرار دهید. هتل پرشین علاوه بر فضای سبز، فضایی را مخصوص کودکان و پارک کودک در نظر گرفته است. برای مهمانان اهل مطالعه کتابخانه و روزنامه در هتل وجود دارد. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی را به خرید بلیط هواپیما چارترو سفر هوایی ترجیح داده اند، لازم نیست کوچه پس کوچه ها را به دنبال جای پارک باشند. هتل پرشین پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۸ خودرو برای مهمانان خود در نظر گرفته است. دیگر امکانات و خدمات هتل شامل خدمات بیدار باش، خدمات باربری، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، مینی بار با هزینه و غیره هستند.

فاصله از هتل تا اماکن و جاهای نزدیک


فاصله تا بازار آسیای میانه ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار کاسپین ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس ۱۵.۷ کیلومتر
فاصله تا عمارت شهرداری ۱۸.۷ کیلومتر
فاصله تا تالاب بین‌المللی انزلی ۱۸.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای پروتستان غازیان ۲۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است