search
menu

هتل آپارتمان نخل بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نخل بندرانزلی
امکانات کلی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان نخل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان نخل بندرانزلی


هتل آپارتمان سه ستاره نخل یکی از بهترین اقامتگاه ها در بندرانزلی است که در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. مجاورت هتل با منطقه آزاد بندرانزلی، کاخ موزه انزلی، کشتی مسافربری، مرداب انزلی و ساحل دریای خزر دسترسی آسان میهمانان را به این مکان ها فراهم کرده و توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. این هتل با ارائه امکانات رفاهی متناسب با نیاز مسافران و پرسنل با تجربه و با اخلاق توانسته است از محبوب ترین هتل های بندرانزلی محسوب شود. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما و سفر به بندر انزلی را داشته باشید، هتل آپارتمان نخل بندرانزلی گزینه مناسبی برای یک اقامت راحت و آرامش بخش به شمار می آید.

امکانات کلی هتل


هتل آپارتمان Nakhl دارای ۳ طبقه و ۸ اتاق است و با امکانات رفاهی با کیفیت و پرسنل مجرب خود توانسته کلیه نیاز های گردشگران را رفع کرده و اقامتی به یاد ماندنی را به ارمغان آورد. لابی این هتل دارای ظرفیت ۱۰ نفر و امکاناتی همچون اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی است. اگر با خودروی شخصی سفر می کنید، می توانید ماشین خود را در پارکینگی که در این هتل تعبیه شده پارک کنید و اقامتی با خیال راحت داشته باشید.
رمپ ورودی هتل باعث شده افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند به راحتی بتوانند تردد کنند. همچنین در سرویس های بهداشتی امکان حرکت ویلچر وجود دارد. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی و پرینتر از دیگر امکانات موجود در این هتل به شمار می آیند. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. اقامت کودکان زیر ۴ سال در این هتل رایگان بوده و برای بازه سنی بین ۴ تا ۶ سال هزینه نیم بها دریافت می شود. توجه داشته باشید زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل دارای محیطی بسیار تمیز بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اعلام حریق هستند. کلیه واحدهای اقامتی هتل از چشم اندازی بسیار زیبا و معماری جذابی برخوردار بوده و با تجهیزات اقامتی مناسب و مدرن تزئین شده اند. همچنین اتاق های هتل آپارتمان نخل مجهز به امکانات اولیه از جمله مبلمان، یخچال، آشپزخانه، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام اختصاصی مجهز به دوش به همراه لوازم بهداشتی است. امکانات پخت و پز در اتاق ها فراهم شده و به راحتی می توانید در اتاق خود آشپزی کنید. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد.
هتل آپارتمان نخل دارای انواع اتاق های دو نفره با یک تخت دبل، اتاق سه نفره با یک تخت دبل و یک تخت سینگل، سوئیت چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دبل، سوئیت دو خوابه چهار تخته با دو تخت سینگل و یک تخت دبل و سوئیت ۵ تخته با سه تخت سینگل و یک تخت دبل است که با رزرو اتاق دلخواه خود اقامتی دلنشین را تجربه خواهید کرد. اتاق ها دارای بالکن بوده و روشنایی مطلوبی را فراهم می کنند.

فاصله هتل آپارتمان نخل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موج شکن بندر انزلی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کشتی تفریحی میرزا کوچک خان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه انزلی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مرداب انزلی: ۳۳.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه رشت: ۴۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است