search
menu

هتل ناز ۲ بندر عباس

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ناز ۲ بندر عباس
فاصله هتل ناز ۲ بندر عباس تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری بندرعباس

درباره هتل ناز ۲ بندر عباس


هتل ناز ۲ بندر عباس از هتل‌ های مشهور شهر بندرعباس است که به دلیل استقبال زیاد از هتل ناز ۱ در سال ۱۳۹۴ با امکاناتی مدرن ‌تر و مجهزتر احداث شد. هتل ناز ۲ بندر عباس با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که در مرکز شهر دارد، می‌تواند به عنوان مکانی برای برگزاری همایش ‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
جالب است بدانید که هتل ناز ۲ بندر عباس در توریستی ترین بافت شهر و مرکز آن، در بلوار امام خمینی نزدیک به دیدنی های تاریخی و تفریحی واقع شده است. برای کسانی که می خواهند به دور از هیاهوی شهر و شلوغی هایش باشند ساحل دریای نیلگون خلیج فارس که فاصله ۵ دقیقه ای با هتل ناز ۲ بندر عباس دارد می تواند فرصت مناسبی برای آنها فراهم کند. امکاناتی که هتل ناز ۲ بندر عباس جهت رفاه حال مسافران و گردشگران عزیز در نظر گرفته است شامل: نمازخانه، آسانسور، روم سرویس، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کپسول آتش‌نشانی در لابی، اطفای حریق، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، پارکینگ سرپوشیده، اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، تلویزیون در لابی، رستوران ایرانی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش‌نشانی در راهرو می شوند.
از نظر تنوع اتاق ها در هتل ناز ۲ بندر عباس به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت آپارتمان یک خوابه (که دارای مبلمان می باشد)، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته تقسیم می شوند. از جمله امکانات اتاق های هتل ناز ۲ بندر عباس می‌توان از حوله، تلویزیون، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق، کمد لباس، یخچال، لوازم بهداشتی، اسپیلت‌، مینی‌بار غیررایگان و تلفن را نام برد.
مژده برای کسانی که اهل خرید و سر زدن به بازارها هستند بازار اوزی ها و بازار شهاب نیز در نزدیکی هتل ناز ۲ بندر عباس قرار دارد. وجود ایستگاه اتوبوس و تاکسی در این خیابان سبب می شود تا شما به راحتی و مقرون به صرفه در شهر تردد کنید. بهتر است مسافرین گرامی بدانند که در هتل ناز ۲ بندر عباس می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند.
بد نیست بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۳ سال رایگان محاسبه خواهد شد. قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است.

فاصله هتل ناز ۲ بندر عباس تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری بندرعباس


فاصله تا پرستشگاه هندوها بندرعباس : ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا عمارت کلاه فرنگی بندرعباس : ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا حمام گله داری بندرعباس : ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری بندرعباس : ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک ساحلی ولایت : ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن بندرعباس : ۱۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا محله باستانی سورو بندرعباس : ۱۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه بین المللی بندرعباس : ۲۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا چشمه آبگرم گنو بندر عباس : ۴۲ دقیقه با ماشین

امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است