search
menu

هتل خلیج فارس بندرعباس

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خلیج فارس بندرعباس
فاصله هتل خلیج فارس بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل خلیج فارس بندرعباس


هتل خلیج فارس بندرعباس یک هتل بین‌المللی و پنج ستاره در کنار خلیج فارس و در فاصله ۲۵ کیلومتری از مرکز شهر بندرعباس واقع شده و در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار افتتاح گردید. موقعیت هتل خلیج فارس (Khalij Fars International Hotel) در منطقه خون سرخ که قلب مرکز صنعتی بندرعباس به حساب می‌آید قرار داشته و به اسکله‌ها و بنادر مهم دیگر ازجمله بندر شهید رجایی نزدیک است. هتل خلیج فارس در زمینی به مساحت ۹۸ هزار مترمربع واقع شده و برای ارتقاء سطح کیفیت و خدمات در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه با بهترین امکانات و پذیرایی از مهمانانش در هر زمان از فصل استقبال می‌کند. هتل بین‌المللی خلیج فارس بندرعباس دارای ۶ طبقه، ۲۷۰ تخت و ۱۵۶ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت می‌باشد. در این هتل خدمات دسترسی به اینترنت وای فای در لابی و اتاق‌ها و همچنین استفاده از پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۱۰۰ خودرو رایگان هستند. مهمانان می‌توانند از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند.
در تمامی واحدهای اقامتی هتل خلیج فارس بندرعباس تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، دراور، یخچال، چای ساز، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی وجود دارند. در برخی اتاق‌ها بالکن نیز وجود دارد. منظره‌ای که از پنجره واحدهای اقامتی پیدا است، دریا و یا حیاط هتل می‌باشد و هردو منظره بسیار زیبا و دلنشین هستند. خدمات خانه داری نیز همه روزه ارائه می‌گردد.
در طبقه همکف هتل خلیج فارس بندرعباس رستوران بین‌المللی با ظرفیت ۲۰۰ نفر وجود دارد و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، عربی، دریایی، گیاهی و فست فود را در این رستوران نوش جان کنند. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از ۵ الی ۹ صبح، ناهار ۱۲ الی ۱۵ ظهر و شام از ۱۹ الی ۲۳ شب می‌باشد. همچنین، در طبقه همکف کافی شاپ هتل از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.
از امکانات قابل توجه هتل بین‌المللی خلیج فارس بندرعباس می‌توان به سالن آمفی تئاتر، سالن چند منظوره، سالن بدن‌سازی، استخر، سونای خشک، سونا بخار، جکوزی و امکانات برای معلولین اشاره کرد. همچنین، در بیرون از هتل، باغچه، فضای سبز و فضای سنتی برای نشستن مهمانان در نظر گرفته شده ا‌ند. در لابی هتل خلیج فارس بندرعباس نیز جهت رفاه و استراحت مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون، میز، مبلمان، اینترنت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آسانسور، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، روزنامه، فروشگاه و غرفه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند.
پرسنل هتل خیلج فارس به طور ۲۴ ساعته فعال هستند و باصبر و حوصله به سوالات و درخواست‌های مهمانان پاسخ می‌دهند. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی چون لاندری، خشکشویی، اتو، روم سرویس، ترانسفر پولی، تهیه بلیط، خدمات اینترنتی، راهنمای تور، فکس و فتوکپی به پذیرش هتل مراجعه کنند.
تمامی کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و مهمانان خارجی با اقامت در این هتل هیچ مشکلی از بابت برقراری ارتباط با پرسنل نخواهند داشت. تمامی سعی و تلاش کارکنان هتل بین‌المللی خلیج فارس بندرعباس فراهم کردن اقامتی راحت و برازنده برای مهمانانش است. مطمئن باشید با اقامت در هتل بین‌المللی خلیج فارس بندرعباس سفرتان دلنشین‌تر و خاطره انگیزتر خواهد شد.

فاصله هتل خلیج فارس بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا محله باستانی سورو: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا موزه بزرگ بندرعباس: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا حمام گله داری: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا معبد هندوها: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا ستاره جنوب: ۲۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۳۴ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است