search
menu

هتل ایران بندرعباس

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران بندرعباس
فاصله هتل ایران بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ایران بندرعباس


هتل ایران بندرعباس یک هتل سه ستاره است که در میدان ۱۷ شهریور بندرعباس و در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده و درمجموع ۵۸ واحد اقامتی و ۱۳۳ تخت دارد. هتل ایران بندرعباس (bandar abbas Iran Hotel) در موقعیت خوبی از بندرعباس قرار گرفته و به اسکله شهید حقانی و جزایر خلیج فارس دسترسی آسان دارد. همچنین، به جاذبه‌های مهمی چون معبد هندوها و مراکز تجاری سیتی سنتر، زیتون و ستاره شهر نزدیک است. در هتل ایران بندرعباس مهمانان می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها دسترسی داشته باشند. اما، پارکینگ رایگان در این هتل وجود نداشته و مهمانان برای پارک خودروهایشان می‌توانند به پارکینگ عمومی پولی در فاصله ۱۰۰ متری از هتل مراجعه کنند.
تمامی واحدهای هتل ایران بندرعباس دارای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، مینی بار (با هزینه)، مبلمان، پاور سوئیچ، دراور، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. نما و دید اتاق‌ها نیز به دریا و نمای شهر مربوط است. خدمات روم سرویس و خدمات خانه داری نیز به تمامی واحدهای اقامتی در این هتل ارائه می‌گردند. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ایران بندرعباس ساعت ۱۴ بوده و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. برای کودکان زیر ۵ سال و یا کودکان ۵ الی ۷ سالی که از سرویس استفاده نکنند، هزینه نیم بها و برای کودکان بالای ۷ سال هزینه کامل یک نفر دریافت می‌گردد.
در هتل ایران بندرعباس رستوران وجود ندارد. اما در طبقه اول این هتل یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که مهمانان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ صبحانه‌شان را در این مکان صرف کنند. همچنین، در طبقه اول علاوه بر سالن صبحانه خوری، کافی شاپ با ظرفیت ۶۰ نفر از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۳:۰۰ انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.
در لابی کوچک هتل ایران بندرعباس که ظرفیت ۱۰ نفر را دارد، جهت آسایش و راحتی مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی (LCD)، مبل، میز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دستگاه واکس کفش، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی، کافی نت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اینترنت و سرویس بهداشتی ایرانی در نظر گرفته شده‌اند.
پرسنل پذیرش هتل ایران بندرعباس بسیار خوش برخورد، باحوصله و خون گرم هستند و تمامی سوالات و نیازهای مهمانان را به بهترین شکل ممکن پاسخگو می‌شوند. مهمانان می‌توانند برای درخواست خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی و تاکسی سرویس به پذیرش ۲۴ ساعته هتل رجوع کنند. تمامی کارکنان هتل به زبان بین‌المللی انگلیسی مسلط هستند و مهمانان خارجی با اقامت در این هتل از بابت برقراری ارتباط با پرسنل و مطرح کردن نیازهایشان هیچ مشکلی نخواهند داشت. تمامی کارکنان، مدیریت و پرسنل زحمتکش هتل ایران بندرعباس تهایت سعی خود را می‌کنند تا اقامتی راحت، امن و البته خاطره انگیز برای مهمانانشان فراهم نمایند. امیدواریم شما نیز از اقامتتان در این هتل نهایت لذت را برده باشید و لبخند رضایت بر لبانتان نشسته باشد.

فاصله هتل ایران بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد هندوها: ۸۰ متر
فاصله تا سیتی سنتر: ۲۲۲ متر
فاصله تا مرکز خرید زیتون: ۵۷۰ متر
فاصله تا مرکز خرید ستاره جنوب: ۶۵۰ متر
فاصله تا حمام گله داری: ۸۸۰ متر
فاصله تا موزه بزرگ بندرعباس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا امام‌زاده سید مظفر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۵ کیلومتر
فاصله تا محله باستانی سورو: ۵ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی ولایت: ۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا آب گرم گنو: ۳۹.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است