search
menu

هتل هما بندرعباس

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هما بندرعباس
فاصله هتل هما بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل هما بندرعباس


هتل هما بندرعباس، هتل پنج ستاره زیبایی در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس، یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های هما می‌باشد و از معماری مدرن و بسیار شیک برخوردار است. این هتل در منطقه آرام و دلنشینی از بندرعباس قرار گرفته و با داشتن طبیعتی سرسبز در اطراف خود، ترکیب بسیار زیبایی با دریای آبی رنگ آفریده است.
واحدهای اقامتی هتل هما بندرعباس (Homa Hotel) شامل ۱۷۶اتاق و سوئیت و درمجموع ۳۸۱ تخت در ۷ طبقه پراکنده شده‌اند. این هتل امکانات بی‌نظیری شامل سالن‌های کنفرانس، همایش، رستوران و همچنین امکانات ورزشی و تفریحی برای مهمانان فراهم کرده و با ایجاد فضای سبز در محوطه هتل محلی دنج و دلنشین جهت استراحت مهمانان به وجود آورده است.
تمامی امکانات و خدمات ارائه شده در هتل پنج ستاره هما بندرعباس در سطح عالی و استاندارد قرار دارند و توانسته‌اند تا به امروز رضایت تمامی مهمانان و مسافران را جلب کنند. این هتل با به کار گرفتن نیروی مجرب و کاردان تمام تلاش خود را جهت فراهم کردن اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان انجام می‌دهد. خدمات رایگان ارائه شده در این هتل شامل اینترنت وای فای در لابی و واحدها و همچنین پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۱۰۰ خودرو هستند.
تمامی واحدهای اقامتی هتل هما بندرعباس دارای سیستم نهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، مبلمان، یخچال، مینی بار (با هزینه)، رخت آویز، کمد لباس، چای ساز، میز تحریر، پاورسوئیچ، تلفن، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، آباژور، اینترنت، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. برخی واحد بالکن داشته و منظره مقابل اتاق‌ها را نمای دریا، شهر و فضای سبز تشکیل داده است. همچنین، خدمات روم سرویس، خانه داری، صبحانه در اتاق و ناهار در اتاق به مهمانان ارائه داده می‌شوند.
مهمانان برای صرف غذا می‌توانند به رستوران‌های موجود در هتل هما بندرعباس مراجعه کنند. در این هتل دو رستوران در فضای باز و بسته و یک کافی شاپ وجود دارند. رستوران ستاره دریایی (ساحلی) با ظرفیت ۵۰۰ نفر داخل باغ قرار گرفته و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰ شام سرو می‌کند. رستوران مرجان نیز در طبقه همکف قرار داشته و با ظرفیت ۲۰۰ نفر وعده‌های صبحانه (از ۶:۰۰ تا ۹:۳۰)، ناهار (از ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰) و شام (از ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ ) برای مهمانان تدارک می‌بیند.
همچنین، در طبقه همکف کافی شاپ مرجان با ظرفیت ۱۰۰ نفر به طور ۲۴ ساعته از مهمانان پذیرائی می‌کند.
هتل هما بندرعباس جهت تفریح و رفاه مهمانانش اکانات متنوع زیادی در نظر گرفته است تا هرکسی مطابق با علاقه و سلیقه خود از آن‌ها بهره‌مند گردد. استخر روباز، خدمات ماساژ و زمین تنیس ازجمله این امکانات می‌باشند. همچنین، باغچه و فضای سبز باغ هتل مکان بسیار مناسبی جهت استراحت و پیاده روی است. لابی هتل نیز با ظرفیت ۵۰ نفر برای استفاده از برخی امکانات و خدمات مهیا می‌باشد. در لابی هتل تلویزیون، مبلمان، میز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، موسیقی زنده، قنادی، فروشگاه و غرفه، روزنامه، امکانات برای معلولین، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، سرویس بهداشتی و آسانسور وجود دارند.
پرسنل کاردان، صبور و باحوصله هتل هما بندرعباس به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مسافران خارجی بسیار راحت‌اند. همچنین، کارکنان خوش برخورد و صمیمی پذیرش ۲۴ ساعته هتل مهمانان را در زمینه خدماتی چون لاندری، خشکشویی، اتو، فکس، فتوکپی، تاکسی سرویس، باربری و خدمات ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه) راهنمایی و هدایت می‌کنند. اقامت در هتل هما بندرعباس قطعا خاطره انگیز و رضایت‌بخش خواهد بود.

فاصله هتل هما بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه بزرگ بندرعباس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا زیتون: ۲.۶کیلومتر
فاصله تا حمام گله‌ داری: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد هندوها: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا محله باستانی سورو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا شهربازی ستاره جنوب: ۸.۹کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۵کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است