search
menu

هتل فروغ بندرعباس

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فروغ بندرعباس
فاصله هتل فروغ بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل فروغ بندرعباس


هتل فروغ بندرعباس در سال ۱۳۷۱ شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تا کنون، پذیرای مسافرانی است که این شهر را به عنوان مقصد خود برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده اند. هتل فروغ بندرعباس یکی از اقامتگاه‌های مقرون به صرفه این شهر است که اتفاقا از محبوبیت بالایی میان گردشگران ورودی به این شهر برخوردار است.
هتل فروغ بندر دارای ۴ اتاق یک تخته و همچنین ۳۸ اتاق دو تخته می‌باشد. این اتاق‌ها به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی و البته سرویس بهداشتی مجهز هستند. یکی از مزایای قابل توجه هتل فروغ بندرعباس، قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی بندرعباس است.
هتل فروغ بندر تا مرکز شهر، تنها ۵ دقیقه فاصله دارد و رسیدن به فرودگاه بین المللی بندرعباس نیز حدود ۴۵ دقیقه زمان بر خواهد بود. مسافران می‌توانند برای سهولت رفت و آمد در شهر، درخواست تاکسی سرویس دهند و یا برای راحتی بیشتر، اقدام به کرایه اتومبیل نمایند.
دو رستوران سنتی و کلاسیک هم در مجموعه هتل فروغ بندرعباس مشغول به فعالیت هستند که انواع غذاهای محلی و ایرانی را طبخ می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مایل به تجربه طعم‌های جدید و متفاوت هستید، رستوران محلی هتل یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در سطح شهر است که می‌توانید به آنجا مراجعه کنید.
هتل فروغ بندرعباس علاوه بر رستوران، دارای یک تالار پذیرای مجلل هم می‌باشد که امکان برگزاری جشن ها و مراسم مختلف را نیز دارد.

فاصله هتل فروغ بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا فرودگاه بین‌المللی بندرعباس ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا معبد هندوها ۱۵ دقیقه
فاصله تا عمارت کلاه فرنگی ۱۶ دقیقه
فاصله تا حمام گله داری ۱۶ دقیقه
فاصله تا ایستگاه راه آهن ۲۲ دقیقه
فاصله تا چشمه آبگرم گنو ۳۱ دقیقه


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است