search
menu

هتل اطلس بندرعباس

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اطلس بندرعباس
امکانات عمومی هتل اطلس بندرعباس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اطلس بندرعباس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اطلس بندرعباس


هتل اطلس بندرعباس یکی از هتل های یک ستاره و با سابقه این شهر در سال ۱۳۷۳ افتتاح گردیده است. این هتل دارای سه طبقه و ۱۷ باب اتاق است که فاقد آسانسور بوده و رفت و آمد از طریق پله انجام می گیرد. با توجه به این که هتل اطلس جزو هتل های قدیمی بندرعباس است، اما در جهت بهبود ارائه خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در خیابان شهید بهشتی واقع شده و به برخی از مراکز خرید و جاذبه های دیدنی فاصله اندکی دارد.
هتل اطلس بندر عباس به عنوان محلی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی در میان هتل های این شهر شناخته می شود و برای مسافران اقامتی خوب فراهم می کند. موقعیت جغرافیایی این هتل اطلس از مزیت‌ های اصلی به شمار می رود و به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر مورد توجه خیلی از گردشگران قرار می گیرد. یکی از نزدیک‌ ترین اماکن تاریخی و دیدنی شهر بندر عباس معبد هندوهاست که در عرض ۱۵ دقیقه قابل دسترس است. برای خرید نیز در این محدوده چندین بازار وجود دارند، مانند بازار ستاره شهر، سیتی سنتر بندر عباس و بازار نیلی. این بازارها در فاصله بسیار اندکی از این هتل واقع شده اند. همچنین اگر در هنگام خرید بلیط هواپیما قصد دارید در نزدیکی خلیج فارس اقامت داشته باشید، باز هم پیشنهاد ما هتل اطلس بندرعباس است.

امکانات عمومی هتل اطلس بندرعباس


پرسنل هتل اطلس همواره برای فراهم نمودن اقامتی خوش در تلاش هستند و در قسمت پذیرش ۲۴ ساعته فعالیت دارند. در لابی هتل اینترنت نامحدود رایگان ارائه می شود. به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. همچنین به وسیله تاکسی سرویس موجود در لابی این هتل دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر خواهید داشت. بخشی از لابی نیز به اتاق چمدان تعلق دارد که می توانید وسایلتان را به این اتاق بسپارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته توئين و دوبل. همچنین دو نوع اتاق چند ساعته نیز در این هتل وجود دارد که برای اقامت های ساعتی می توانید رزرو کنید که به صورت یک تخته و دوتخته هستند. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها در این هتل ظرفیت اضافی ندارند. اتاق های این هتل روزانه نظافت می شوند و همگی دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند، این امکانات عبارتند از تلویزیون، یخچال، مینی بار با هزینه، رخت آویز، کمد لباس.
همچنین لازم به ذکر است به دلیل قرارگیری این هتل در منطقه گرمسیری نیازی به سیستم گرمایشی نیست اما سیستم سرمایشی با کیفیت خوبی در داخل اتاق ها قرار دارد. در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی وجود دارند که این حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۸ سال رایگان بوده و برای بالای ۹ سال نیز هزینه کامل گرفته می شود. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل ظرفیت برای ۵۰ نفر وجود دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه برای میهمانان خود سرو می کنند. در صورت رزرو اتاق در این هتل صبحانه رایگان به مسافران تعلق می گیرد ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت نمایید.

فاصله هتل اطلس بندرعباس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد هندوها: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا گنبد نمکی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا حمام گله داری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ بندرعباس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برکه های باران: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی خلیج فارس: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آب: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است