search
menu

هتل آتیلار بندرعباس

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آتیلار بندرعباس
فاصله هتل آتیلار بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آتیلار بندرعباس


هتل آتیلار بندرعباس هتل چهار ستاره‌ای است که مقابل اداره پست مرکزی بندرعباس واقع شده و اولین بار در سال ۱۳۸۴ تاسیس و افتتاح گردید. در سال ۱۳۹۷ جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. ۲۱۷ تخت و ۹۸ واحد اقامتی هتل آتیلار بندرعباس (Atilar Hotel) در ۱۳ طبقه پراکنده شده و به لحاظ امکانات و رفاه در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این هتل در قلب بندعباس قرار گرفته و یکی از مرتفع‌ترین بناهای شهر است. دسترسی به بسیاری از اماکن مهم و جاذبه‌‌های بندرعباس از این هتل بسیار آسان است. فراهم کردن اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان مهم‌ترین هدف هتل آتیلار بندرعباس است. خدمات رایگان هتل آتیلار اینترنت وای فای در لابی و طبقات و پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۳۵ خودرو هستند.
تمامی واحدهای اقامتی هتل آتیلار بندرعباس مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مینی بار (با هزینه)، چای ساز، میز تحریر، آباژور، دراور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، اینترنت، رخت آویز، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. خدمات خانه داری و روم سرویس نیز به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌گردند.
مهمانان برای صرف غذاهای خوش طعم ایرانی، فرنگی، سنتی و دریایی می‌توانند به رستوران لارک با ظرفیت ۹۰ نفر در طبقه همکف هتل مراجعه کرده و وعده‌های صبحانه (از ۷:۰۰ تا ۱۰:۰۰ )، ناهار (از ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰) و شام (از۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰) را نوش جان کنند. همچنین در کافی شاپ هتل با ظرفیت ۲۵ نفر واقع در لابی از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند.
برای تفریح و اگذراندن اوقات فراغت مهمانان در هتل آتیلار بندرعباس مسیر پیاده روی در فضای سبز در نظر گرفته شده است که آب و هوای تمیز و فرح بخش دارد. یک سالن بیلیارد نیز برای دوست‌داران این ورزش تدارک دیده شده است.
لابی هتل ظرفیت ۴۰ نفر را دارد و جهت رعایت حال مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی (LCD)، شبکه پخش فیلم، مبلمان، میز، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، اینترنت، آژانس مسافرتی، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، سیستم تهویه مطلوع، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، تلفن، صرافی، روزنامه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم شده‌اند. همچنین، پرسنل کاردان و خون‌گرم پذیرش ۲۴ ساعته در هتل خدماتی ازقبیل لاندری، خشکشویی، اتو، فکس، کپی، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات بیدارباش و تهیه بلیط به مهمانان ارائه داده می‌شوند. مهمانان در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز می‌توانند به پذیرش ۲۴ ساعته هتل آتیلار بندرعباس مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.
چنان‌چه، مهمانان قصد بازدید از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی بندرعباس را داشته باشند، می‌توانند با کارکنان پذیرش هماهنگ شده و درخواست خدمات تور و یا تهیه بلیط دهند. تمامی کارکنان و پرسنل فعال هتل آتیلار بندرعباس بسیار خوش برخورد، باحوصله، مجرب و صمیمی هستند و به بهترین شکل ممکن از مهمانانشان پذیرایی و استقبال می‌کنند. از آن جایی که کارکنان به زبان انگلیسی مسلط هستند، مهمانان خارجی در برقراری ارتباط و اعلام درخواست و تقاضاهایشان دچار مشکل نخواهند شد. تمام سعی کارکنان هتل آتیلار بندرعباس بر این است تا اقامتی راحت، خاطره انگیز و باب میل و رضایت برای مهمانان فراهم کند. اقامت در هتل آتیلار بندرعباس را در سفر به بندر زیبای کشورمان امتحان کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل آتیلار بندرعباس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد هندوها: ۳۰۱ متر
فاصله تا سیتی سنتر: ۵۸۹ متر
فاصله تا ستاره جنوب: ۱.۲کیلومتر
فاصله تا زیتون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه بزرگ بندرعباس: ۴.۱کیلومتر
فاصله تا محله باستانی سورو: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است