search
menu

هتل آکام آزادشهر گرگان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل آکام آزادشهر
امکانات هتل آکام آزادشهر
خدمات هتل آکام آزادشهر
واحد های اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله اماکن مهم ازهتل آکام آزادشهر

معرفی هتل آکام آزادشهر


شهرستان های گنبد کاووس و آزاد شهر از شهرهای زیبای استان گلستان هستند که به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیر، هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشانند. اگر برای تماشای دیدنی های جذاب این شهرستان ها میخواهید به این منطقه سفر کنید و به دنبال هتلی تمیز و نوساز هستید، هتل آکام آزادشهر گزینه خوبی است. هتل آکام از نظر دسترسی در موقعیتی بسیار خوب قرار دارد و اطراف هتل دارای جاذبه های بی نظیری است که هیچ چشمی از دیدن آن ها سیر نخواهد شد. این هتل، از نظر پاکیزگی، عملکرد کارکنان، امکانات، کیفیت غذا، آرامش و راحتی و دسترسی به مناطق گردشگری در رتبه خوبی قرار دارد و نسبت به قیمت آن ارزش اقامت بالایی را داراست. هتل آکام در ابتدای بزرگراه گنبد قرار گرفته و فاصله هتل تا پارک زیبای زیتون تپه تنها ۸ کیلومتر است. ویو اتاق های تراس دار نیز، منظره ای گسترده از زمین های اطراف است که بسیار جالب و تماشایی است. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما چارتردر این هتل زیبا اقامت داشته باشید و از سفر لذت ببرید.

امکانات هتل آکام آزادشهر


امکاناتی که هتل آکام آزادشهر در اختیار مسافران قرار می دهد نسبت به قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. پارکینگ هتل در طبقات اول و دوم قرار گرفته و با ظرفیت ۲۰ ماشین به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. ساختمان هتل دارای رمپ است که تردد و رفت وآمد را برای افرادی که معلولیت دارند آسان می کند. همچنین به دلیل وجود طبقات متعدد، وجود آسانسور در هتل از جمله امکاناتی است که بودن آن به آسایش و راحتی مسافران کمک شایانی می کند. این هتل با داشتن تلویزیون در لابی، امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را برای مهمانان فراهم کرده است. اینترنت نیز در لابی هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. علاوه بر آن هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز است که مهمانان می توانند طعم لذیذ انواع غذاهای آن را تجربه کنند و لذت ببرند. از امکانات ویژه و مورد توجه هتل نیز می توان به داشتن سالن اجتماعات، اتاق عقد و تالار عروسی اشاره کرد که امکان برگزاری مراسم و همچنین جلسات کاری و علمی را برای مهمانان فراهم می کند. لازم به ذکر است که هتل دارای نمازخانه نیز است.

خدمات هتل آکام آزادشهر


بدون شک داشتن پرسنل مجرب و مهمانواز از ویژگی های محبوب هر هتلی است که هتل آکام آزادشهر در این مورد نیز سرآمد است و حرف زیادی برای گفتن دارد. نظرسنجی از مهمانان هتل، رضایت کامل آنها را از نحوه رفتار و برخورد پرسنل نشان می دهد و این مهم ترین ویژگی برای داشتن یک اقامت دلچسب در هتل به حساب می آید. هتل آکام دارای روم سرویس است و این امکان را برای مهمانان فراهم کرده است که بدون صرف وقت و انرژی اضافه، غذا یا نوشیدنی سفارش داده و آن را در اتاق خود تحویل بگیرند و میل کنند. هتل دارای اتاق چمدان نیز است که مسافران می توانند با خیال راحت چمدان و وسایل اضافی خود را در آن قرار دهند. تاکسی سرویس هتل نیز به صورت شبانه روزی فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. همچنین هتل آکام دارای خودپرداز نیز است که امکان برداشت وجه نقد در محل را برای مسافران فراهم می کند. فکس و فتوکوپی نیز از دیگر خدماتی است که هتل به مسافران خود ارائه می دهد. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر ۳ سال در این هتل رایگان است و اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها محاسبه می شود.

واحد های اقامتی هتل


هتل آکام آزادشهر ۸ طبقه دارد و از ۱۳۴ اتاق و سوئیت تشکیل شده است که در طبقات چهارم و هفتم پراکنده هستند. واحدهای اقامتی هتل به دلیل نوساز بودن، تماما تمیز و مرتب هستند و باعث می شوند مهمانان اقامت راحت و با آرامش خاطری را در هتل تجربه کنند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه برای پنج نفر، سوئیت دوخوابه برای ۷ نفر و سوئیت ۲ خوابه VIP برای ۴ نفر است که مسافران می توانند براساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. لازم به ذکر است که واحدهای اقامتی دارای تراس، منظره بسیار زیبا و چشم نوازی دارند و مسافران می توانند با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل، سفری لذت بخش را تجربه کنند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل آکام آزادشهر همگی نوساز هستند و طراحی زیبا و مورد پسندی دارند. از جمله امکانات موجود در این واحدها می توان به تختخواب، سرویس بهداشتی فرنگی، فرش، کمد، مبلمان، صندلی، پرده، شوفاژ و... اشاره کرد. سرو صبحانه نیز در تمام اتاق ها رایگان است.

فاصله اماکن مهم ازهتل آکام آزادشهر


فاصله تا راه آهن گرگان: ۱ ساعت با ماشین
فاصله تا کلانتری ۱۱: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری گنبد گاووس: ۱۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا بیمارستان خاتم الانبیا: ۱۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه گلستان: ۲۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا راه آهن گرگان: ۱ ساعت با ماشین

امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است