search
menu

هتل اسپیناس آستارا

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسپیناس آستارا
امکانات عمومی هتل اسپیناس آستارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپیناس آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اسپیناس آستارا


هتل اسپیناس آستارا هتلی ۴ ستاره و لوکس در بهترین منطقه از شمال کشورمان واقع شده است. این هتل زیبا با چشم انداز بی نظیری در قلب استان گیلان قرار دارد و جزو سومین هتل های لوکس در این خطه به شمار می رود. این هتل مجلل در جاده تالش به آستارا و ۷ کیلومتری آستارا یعنی جنب پلیس راه رشت به انزلی وورودی شهر آستارا با محيطی آرام و چشم اندازی زيبا در كنار درياچه طبيعی استیل آستارا واقع شده است. این منطقه به دلیل پوشش جنگل دارای رطوبت کمتری است. هتل اسپیناس با پرسنل مجرب خود آماده ارائه خدمت به گردشگران از سراسر کشور است. دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی مانند آبگرم کوته کومه، آبشار لوندویل، بازار مرزی آستارا، گردنه حیران جزو مزیت های این هتل محسوب می شوند. فضای سبز همراه با جنگل و دریاچه استیل و طبیعت چشم‌‌ نواز این هتل را به یکی از مکان های دلنشین و آرامش بخش برای مهمانان تبدیل کرده است. هتل اسپیناس در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد.

امکانات عمومی هتل اسپیناس آستارا


هتل اسپیناس آستارا در محیطی فوق العاده آرام و سرسبز کوهستانی روبروی کوه های اسپیناس قرار دارد. شکل ظاهری این هتل با طرح و نمای تخت جمشید در ۴ طبقه همراه با آسانسور و ۱۱۶ باب اتاق و سوئیت در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و دارای مدرنترین امکانات و تجهیزات است که در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. امکانات عمومی هتل اسپیناس عبارتند از پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی و کادر مجرب و آزموده آماده پذیرایی از میهمانان عزیز هستند. سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق جلسه و اجتماعات برای مسافران به قصد سفرکاری گزینه مناسبی است.
در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. لازم به ذکر است به دلیل نزدیکی به بازار ساحلی آستارا طرفداران خرید را به سوی خود جذب می کند. با توجه به نظرسنجی های انجام شده، اکثر مسافران Espinas Hotel به چشم انداز و منظره زیبای تالاب و طبیعت بکر آن اشاره می کنند و آرامش و صدای آب و حیوانات درون تالاب مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. بهتر است بدانید در این هتل امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان با ویلچر و مشکلات جسمانی فراهم گردیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


این هتل شامل امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، لابی باشکوه و مجلل همراه با موسیقی زنده در اعیاد محلی و ایرانی است. از جمله امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توان به قایقرانی، تنیس، فوتبال و بدمینتون، سالن بیلیارد و زمین بازی کودکان اشاره کرد. آلاچیق ساحلی، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، قایق سواری نیز جزو تفریحات هتل اسپیناس به شمار می روند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل اسپیناس جزو هتل‌ های مدرن و شیک استان گیلان است و با توجه به امکانات این هتل و نزدیکی به تالاب دریاچه استیل بی‌ نظیر است و چشم انداز وصف ناپذیری دارد. از سوی دیگر، آستا خود یکی از زیباترین سواحل و بندرهای ایران به شمار می‌رود. اتاق‌ های این هتل عبارتند از اتاق یک‌ تخته و اتاق دوتخته، سوئیت‌ رویال و سوئیت پرزیدنت که چیدمان اتاق‌ ها در این هتل ساده، دلباز و راحت‌ هستند و برخی از اتاق های این هتل با دکوراسیون خاص نظر خیلی از مسافران را به خود جلب کرده است. همه اتاق ها و سوئيت ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال و مینی‌ بار و گاوصندوق هستند. این هتل با ۷۸ اتاق و ۷ آپارتمان و ۳۱ سوییت با ارائه امکانات عالی برای هر سلیقه ای مناسب است.
در داخل اتاق ها نیز حمام های اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند. توجه داشته باشید که ساعت تحویل اتاق ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان است و کودکان ۳ تا ۶ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۷ سال مبلغ به صورت کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


لابی هتل اسپیناس بسیار بزرگ و مجلل است و کافی شاپی با چشم انداز زیبایی از تالاب استیل در لابی هتل قرار دارد که در این کافی شاپ عصرانه و نوشیدنی های فوق العاده سرد و گرم و بستنی و... سرو می شود. طراحی منحصر به فرد رستوران هتل اسپیناس با غذاهای خوشمزه محلی و غذاهای ایرانی و نوشیدنی های سنتی و چای ایرانی دارای ظرفیت ۲۳۰ مهمان است، همچنین در این رستوران موسیقی زنده پخش می شود و به دلیل ارائه انواع غذاهای خوشمزه رضایت مسافران را کسب کرده است. صبحانه هتل اسپیناس نیز نان تازه همراه با محصولات لبنی محلی سرو می شود.

فاصله هتل اسپیناس آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تالاب استیل: ۴ کیلومتر
فاصله تا بهشت کاکتوس: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل صدف: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ساحلی آستارا: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار لوندیل: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی بی بی یانلو: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا آبگرم کوته کومه: ۱۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است