search
menu

هتل دریا آستارا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دریا آستارا
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات کلی هتل و خدمات آن ها
فاصله هتل دریا آستارا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل دریا آستارا


هتل دریا از هتل های ۳ ستاره آستارا است که در جنوب بازارچه ساحلی این شهر قرار دارد. آستارا ششمین شهر بزرگ استان گیلان و هم مرز با جمهوری آذربایجان و یکی از قطب های اقتصادی توریستی داخلی و بین المللی در شمال ایران است. گرچه شهرهای شمالی به جاذبه های طبیعی خود شناخته می شوند اما شهرت بازارچه های آستارا به دیگر جاذبه هایش می چربد. بازارچه ساحلی یکی از بازارهای بزرگ آستاراست و هتل دریا که نزدیک به همین بازارچه قرار دارد مورد توجه خیلی از مسافران و گردشگران است که با هدف بازدید و خرید از این بازارچه ها بلیط هواپیما خریده به آستارا سفر کرده اند. هتل دریا در سال ۱۳۸۷ در ۶ طبقه در شهر آستارا تاسیس شده و در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده تا علاوه بر رفع ایرادات به استانداردهای مهمانداری و هتلداری هم نزدیک شود.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل رستوران آستارا ۳۰ واحد اقامتی با ۱۳۰ تخت دارد که اتاق هایش با چشم انداز رو به دریا در خدمت مسافران عزیز است. سوئیت های این هتل عبارتند از سوئیت یک خوابه دو تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته و سوئیت یک خوابه پنج تخته، که همه ی این سوییت ها، ظرفیت ۱ نفر اضافه را دارند. سوئیت ها مجهز به آشپزخانه با تجهیزات کامل مانند یخچال، چای ساز و امکانات پخت و پز هستند. خدمات صبحانه به اتاق ها نیز ارائه می شود. حمام اتاق ها مجهز به دوش و دارای لوازم بهداشتی مثل صابون، شامپو و دمپایی حمام است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز در اتاق ها تعبیه شده است. داخل اتاق ها آب رایگان، رخت آویز، تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایش شوفاژ و سرمایش اسپیلت وجود دارد. همه ی اتاق ها دارای اینترنت رایگان با حجم محدود است که درصورت نیاز می توان حجم با هزینه را از پذیرش هتل بخواهید. بد نیست بدانید که برخی از واحد ها، دارای بالکن هستند.

رستوران هتل


اینکه هتل شما رستوران خوب داشته باشد یک مزیت بزرگ است که شما را از سرگردانی بین رستوران های شهر رها می کند. هتل رستوران دریا با ظرفیت ۱۴۰نفر در خدمت مسافران عزیز است. این رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی و بومی محلی شمال، سفر خوشمزه ای را برای شما رقم خواهد زد.

امکانات کلی هتل و خدمات آن ها


darya apartmet hotel لابی کوچکی با ظرفیت چهار نفر در طبقه همکف دارد. این لابی مجهز به اینترنت رایگان محدود، تلویزیون صفحه تخت و سرویس بهداشتی ایرانی است. آسانسور، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس و نمازخانه از جمله امکانات هتلند. خدمات خانه داری هتل دریا یکی دیگر از امکانات هتل است که روزانه انجام شده و نظافت و بهداشت را در اتاق ها و راهروهای هتل حفظ می کند. هتل دریا صرافی، آژانس مسافرتی و خدمات کامپیوتری شامل فتوکپی، فکس، پرینتر را داراست.
هتل مجهز به صندوق امانات است و پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر و بدون معطلی اتاق ها انجام می دهد.
هزینه اقامات برای کودکان زیر ۵ سال، در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است. کودک بین ۵ تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس با هزینه نیم بها است. مهمانانی که ترجیح داده اند به جای خرید بلیط ارزان هواپیما با خودروی شخصی سفر کنند حتما به دنبال هتلی خواهند بود که دارای پارکینگ است. این مهمانان نگران جای پارک نباشند هتل دریا برای مهمانانش پارکینگ اختصاصی رایگانی در نظر گرفته که ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد.

فاصله هتل دریا آستارا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازارچه ساحلی : ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا منطقه سالم سازی دریا : ۱.۱۸کیلومتر
فاصله تا باغ چای عباس آباد : ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه استیل : ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پناهگاه حیات وحش لوندویل : ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا منطقه حیران : ۳۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است