search
menu

هتل آپارتمان چریف عسلویه

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان چریف عسلویه
امکانات عمومی هتل آپارتمان چریف عسلویه
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان چریف عسلویه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان چریف عسلویه


هتل آپارتمان چریف عسلویه به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به مراکز تجاری و تفریحی دارد. از ویژگی های مثبت این هتل می توان به نزدیکی آن به سواحل زیبای خلیج فارس و پارک های گردشگری عسلویه اشاره کرد. هتل آپارتمان چریف دارای محیطی آرام و دلنشین است و برای مسافران اقامتی خاطره انگیز فراهم می کند. ساختمان این هتل دارای معماری و طراحی چشم نوازی است که در ۷ طبقه ساخته شده و دارای ۱۲ باب واحد اقامتی است.
هتل آپارتمان چریف در خیابان ساحلی و ۲۰۰ متری اسکله عسلویه واقع شده است و فاصله اندکی تا موزه مردم شناسی بوشهر دارد که بدین جهت توجه گردشگران را به سوی خود جذب می کند. این هتل آپارتمان یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل های شهر به شمار می رود و مورد جالب توجه در رابطه با ساختمان Cherif Hotel معماری و طراحی چشم نواز آن است که در همان لحظه اول مسافران را مجذوب خواهد کرد. فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه بین المللی خلیج فارس نیز حدودا ۲۲ کیلومتر است و از طریق تاکسی های فرودگاه قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان چریف عسلویه


در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده میزبانی از مسافران گرامی سراسر کشور هستند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. در لابی این هتل به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت. همچنین اتاق چمدان نیز در لابی هتل دایر است تا در صورت لزوم وسایلتان را به این محل بسپارید. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش تعبیه شده است. برای رفت و آمد در میان طبقات می توانید از آسانسور بهره مند شوید، همچنین برای آسایش مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است. برای گشت و گذار در سطح شهر نیز می توانید از ترانسفر گشت با هزینه جداگانه استفاده کنید.
برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ روباز در اختیارشان قرار داده می شود. توجه داشته باشید که طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان، برای کودکان ۲ تا ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و برای افراد بالای ۴ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل واحدهای اقامتی ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع واحد اقامتی در هتل آپارتمان چریف عبارتند از اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین و سوئيت تکخوابه دونفره. همه واحدهای این هتل آپارتمان مجهز به امکانات رفاهی هستند، مانند کمدلباس، تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، مبلمان، آب رایگان، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه. همچنین در داخل اتاق ها می توانید به حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی، حوله و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشید. اتاق ها به صورت مرتب روزانه نظافت می شوند. توجه داشته باشید با رزرو واحد اقامتی در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان در اختیارتان قرار داده می شود ولی برای ناهار و شام باید هزینه پرداخت نمایید. چشم انداز اتاق های این هتل رو به دریا و ساحل هستند و مناظر بی نظیری را تماشا خواهید کرد.

فاصله هتل آپارتمان چریف عسلویه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله عسلویه: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۵۵۰ متر
فاصله تا پارک ساحلی عسلویه: ۸۵۰ متر
فاصله تا ساحل نخل تقی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا چشمه کلات: ۱۶.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی تایبند: ۲۲.۲ کیلومتر
فاصله تا دهکده گردشگری پاسارگاد: ۳۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است