search
menu

هتل نگین اردبیل

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگین اردبیل
امکانات و خدمات عمومی هتل نگین اردبیل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
فاصله هتل نگین اردبیل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:

درباره هتل نگین اردبیل


هتل نگین اردبیل از هتل های ۲ ستاره و ارزان شهر اردبیل است که در فاصله کوتاهی از بازار سنتی و سرپوشیده اردبیل و در هم‌جواری با جاذبه های تاریخی شهر مثل بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی واقع شده است. این هتل از اقامتگاه های باسابقه شهر به حساب می آید و بیش از ۲ دهه از فعالیت آن در عرصه هتلداری می گذرد. و این یعنی نوید مهمان نوازی شایسته ای در شان مهمانان باشد. هتل نگین اردبیل این انتظار را به خوبی برآورده می کند. اگر قصد دارید بعد از خرید بلیط هواپیما اردبیل هتلی با نرخ اقامتی مناسب رزرو کنید، هتل نگین انتخاب معقولانه ای خواهد بود. برترین مزیت هتل فاصله ۶۰۰ متری آن با بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است که از زیباترین و مهم ترین جاذبه های دیدنی اردبیل به شمار می رود.
جاذبه های دیگری مثل مسجد جامع اردبیل، عالی قاپو، موزه مردم شناسی اردبیل و بازار سرپوشیده نیز در نزدیکی هتل واقع شده اند و با کمی پیاده روی می توان به همه آن ها دسترسی داشت. ضمنا مهمانان هتل در اوقات فراغت خود می توانند به پیاده روی در خیابان ساحلی اردبیل بروند یا عصرها و شب ها در پیاده راه عالی قاپو گشتی بزنند. در این پیاده راه انواع غذاها و سوغاتی های خوشمزه را پیدا می کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نگین اردبیل


هتل Negin Hotel اردبیل برای اولین بار در سال ۷۴ افتتاح شد و در طی تجربه ۲۶ ساله ای که در صنعت گردشگری داشته همچنان ثابت قدم به راه خود ادامه می دهد. آخرین بازسازی هتل نگین به سال ۹۴ برمی گردد و به همین دلیل واحدهای آن از وضعیت مطلوبی برخوردارند. این هتل دارای رستوران نسبتا بزرگی است که از فضای دلنشینی برخوردار است و انواع غذاهای ایرانی را برای مهمانانش طبخ و سرو می کند. این هتل دارای آسانسور بوده و صندوق امانات و نمازخانه از امکانات عمومی هتل به حساب می آیند. ضمن اینکه مهمانان می توانند در این هتل از خدمات روم سرویس بهره مند باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


ساختمان این هتل در ۲ طبقه احداث شده و وضعیت نظافت و امکانات اتاق های هتل نگین اردبیل به گونه ای است که تقریبا با هتل های ۳ ستاره برابری می کند. این هتل اتاق هایی با ظرفیت ۲ تا ۵ نفر ارائه می دهد و هیچ یک از این اتاق ها ظرفیت اضافه ندارند. دید این اتاق ها به کوچه و خیابان بوده و از نورگیری خوبی برخوردارند. هتل نگین در مجموع دارای ۳۱ باب اتاق است و این اتاق ها به امکاناتی مثل یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کمد، مبلمان و آینه مجهز شده اند. با اینکه دکوراسیون اتاق ها ساده است ولی چیدمان برخی از اتاق ها فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کند.

خدمات و امکانات دیگر هتل


هتل نگین با توجه به سطح خدمات و امکاناتی که در اختیار مهمانان قرار می دهد، هزینه مناسبی از آن ها دریافت می کند. این هتل تالار نسبتا بزرگی دارد که همایش یا مراسم های عروسی در آن برگزار می شود. هتل نگین برای راحتی گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های اردبیل خدمات تهیه بلیط و خدمات تور نیز ارائه می کند و همچنین مهمانان می توانند از اتاق چمدان هتل نیز بهره مند باشند.

فاصله هتل نگین اردبیل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا مسجد جامع اردبیل: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار سرپوشیده: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا عالی قاپو: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی صادقی:‌ ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی اردبیل: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است