search
menu

هتل بوتیک ایده آل اردبیل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بوتیک ایده آل اردبیل
امکانات و خدمات عمومی هتل بوتیک ایده آل اردبیل
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک ایده آل اردبیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل بوتیک ایده آل اردبیل


هتل بوتیک ایده آل اردبیل از مهرماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بوتیک هتل ۲ طبقه در منطقه پیرعبدالملک اردبیل قرار دارد. بوتیک ایده آل انتخابی عالی برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌رود. با اقامت در هتل بوتیک ایده آل دسترسی راحتی به مرکز شهر اردبیل خواهید داشت. نزدیکی به جاهای دیدنی اردبیل از دیگر امتیازات اقامت در این هتل زیبا است. اگر اهل پیاده‌روی هستید، هتل بوتیک ایده آل گزینه‌ای عالی برای اقامت شماست. با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل می‌توانید از مراکز مهم اردبیل بازدید نمایید. آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی تنها ۱ کیلومتر تا هتل بوتیک ایده آل فاصله دارد. اردبیل دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما اردبیل می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. در هتل بوتیک ایده آل اوقات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل بوتیک ایده آل اردبیل


امکانات متنوعی در هتل بوتیک ایده آل اردبیل برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. چنانچه با خودروی شخصی به اردبیل سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. پذیرش هتل بوتیک ایده آل ۲۴ ساعته است. تیم حرفه‌ای هتل برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. هتل ایده آل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۰ سال نیم‌بها است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، پله اضطراری، تلفن، اپراتور، فکس، دستگاه واکس کفش و کپسول آتش‌نشانی اشاره کرد. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. لازم به ذکر است فرودگاه اردبیل در ۱۶ کیلومتری هتل قرار دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


این مجموعه دارای ۲۱ واحد اقامتی زیبا و راحت است. اتاق‌ها دارای فضای آرامش‌بخش و دنجی هستند. بوتیک هتل ایده آل ظرفیت پذیرایی از ۵۰ مهمان را دارد. تنوع واحدهای اقامتی این بوتیک هتل شامل اتاق‌های یک ‌تخته، دو تخته دوبل، دو تخته تویین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت سه نفره است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تمامی واحدها دارای اینترنت رایگان و تلویزیون هستند. از امکانات دیگر می‌توان به یخچال، چای‌ساز، تلفن، کمد لباس و سیستم گرمایش و سرمایش است. هر واحد دارای حمام خصوصی، سرویس بهداشتی، دمپایی و لوازم بهداشتی است. سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


بازدید از جاهای دیدنی اردبیل یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به این شهر زیبا است. هتل بوتیک ایده آل با فاصله کمی که با مراکز مهم دارد، گزینه جذابی برای اقامت به شمار می‌رود. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های تاریخی اردبیل بازدید نمایید.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران ایده آل که در طبقه همکف هتل قرار دارد، تشریف ببرید. البته هتل ایده آل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاق نوش جان کنید. رستوران ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد و انواع غذاهای ایرانی در آن سرو می‌شود. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم غذاهای محلی اردبیل هستند.

فاصله هتل بوتیک ایده آل اردبیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جمعه مسجد: ۳۵۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی صادقی: ۶۰۰ متر
فاصله تا بازار سنتی اردبیل: ۶۵۰ متر
فاصله تا آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پیاده‌راه عالی‌قاپو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی اردبیل: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پل هفت چشمه: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است