search
menu

هتل دریا اردبیل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دریا اردبیل
فاصله هتل دریا اردبیل تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل دریا اردبیل


هتل دریا اردبیل از هتل‌های ۳ ستاره شهر اردبیل است که دریایی از تجربیات فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز را ارزانی مهمانان خود می‌کند. قدمت این هتل بالغ بر ۲۵ سال بوده و از این رو می‌توان به راحتی به این مساله پی برد که Darya Hotel چه محبوبیت فراوانی بین مهمانان و گردشگران دارد. زیرا ادامه دادن به راه هتل‌داری و مهمان نوازی به مدت ۲۵ سال اصلا آسان نیست مگر اینکه با رضایت خاطر مهمانان همراه باشد.
هتل دریا از اتاق‌های یک، دو و سه تخته و همچنین سوئیت‌های سه و چهار نفره تشکیل شده است. این هتل در مجموع دارای ۷۵ تخت در سه طبقه مختلف از یک ساختمان بوده و با تکیه بر امکاناتی مثل یخچال، شوفاژ، سرویس فرنگی، تلویزیون و حمام در داخل سوئیت‌ها و اتاق‌هایش، شرایط بسیار مطلوبی برای آرامش و آسایش مهمانانش پدید آورده است. پیشنهاد دوستانه ما به شما این است که اگر مهمان هتل دریا اردبیل شدید،
حتما سری به رستوران ایرانی این هتل بزنید. زیرا مزه غذاهای آن حیرت‌آور است. البته در کنار این رستوران، کافی شاپ بسیار خوبی هم تعبیه شده تا مهمانان برخی اوقات به آنجا بروند و اندک زمانی را در فضای آرامش‌بخشش سپری کنند. هتل دریا اردبیل یک مزیت فوق‌العاده خوب نیز دارد. این هتل مجهز به سالن کنفرانس با گنجایش ۲۲۰ نفر است که این عامل، فرصت، برگزاری همایش‌های مختلف را در هتل دریا اردبیل فراهم می‌آورد.
اقامت در این هتل فرصت دسترسی سریع و آسان به نقاط مختلف شهر از جمله مرکز شهر اردبیل و جاذبه‌های مختلف را برای مهمانان مهیا می‌کند. برای مثال بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بازار بزرگ اردبیل و موزه مردم شناسی این شهر تنها با چند دقیقه پیاده روی و استفاده از وسایل نقلیه در دسترس مهمانان قرار می‌گیرند. از امکانات مشترکی که در فضاهای مختلف Darya Hotel تعبیه شده‌اند می‌توان به تالار پذیرایی، نمازخانه، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتشنشانی، تلویزیون در لابی، صندوق امانات و دستگاه فکس اشاره کرد.
همچنین این هتل دارای یک پارکینگ روباز است که وظیفه تامین امنیت خودرو مهمانان را بر عهده دارد. با توجه به قرار گرفتن اتاق‌های هتل دریا در طبقات مختلف ساختمان، سرویس آسانسور هم در آن راه‌اندازی شده تا مهمانان هیچ مشکلی نداشته باشند. لازم به ذکر است که کارکنان پرتلاش هتل دریا اردبیل، سرویس‌های مختلفی اعم از روم سرویس، نظافت روزانه و سرویس تاکسی را در داخل این هتل فراهم آورده‌اند.
نکته دیگر این که، همین کارکنان، روزانه صبحانه پر انرژی و مفصلی متشکل از نیمرو، چای، تخم مرغ آب پز، سرشیر محلی اردبیل، عسل محلی و کره برای مهمانان آماده می‌کنند تا روز این افراد به بهترین شکل ممکن آغاز گردد.در مورد هتل دریا بد نیست این را هم بدانید که تحویل اتاق در این هتل هر روز بعد از ظهر در ساعت ۱۴ و تخلیه آن در ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌شود. ناگفته نماند که در هتل دریا می‌توانید از اتاق چمدان هم برای نگهداری بهتر از وسایل خودتان استفاده کنید. در مجموع با توجه به امکانات خوب و قیمت معقولانه هتل دریا و حضور کارکنان مجرب در آن، به نظر می‌رسد که اقامت در این هتل برای اکثر مسافران شهر اردبیل گزینه مناسبی باشد.

فاصله هتل دریا اردبیل تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بیمارستان امام خمینی (ره): ۲ کیلومتر
فاصله تا مراکز خرید: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه شورابیل: ۸ کیلومتر
فاصله تا بقعه شیخ صفی الدین: ۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است