search
menu

هتل زاگرس اراک

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زاگرس اراک
اماکن نزدیک هتل زاگرس اراک

درباره هتل زاگرس اراک


هتل زاگرس اراک هتلی چهار ستاره در شهر اراک است که از بزرگ‌ترین هتل‌های این شهر و استان مرکزی نیز به شمار می‌رود. این هتل با زیر بنایی ۱۸۰۰ متر مربعی در دو طبقه بنا شد و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. هتل زاگرس از لحاظ مکانی امتیاز ویژه‌ای دارد چرا که این هتل در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و میهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند دسترسی راحت و آسانی به بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی اراک مانند بازار تاریخی خواهند داشت.
هتل زاگرس گرچه هتلی چهار ستاره است اما فاقد برخی امکانات مانند استخر و پارکینگ است و میهمانانی که با خودرو شخصی سفر کرده‌اند و در این هتل اقامت خواهد داشت، به ناچار مجبور خواهند بود اتومبیل خود را با رعایت نکات ایمنی، در خیابان درست مقابل هتل و یا خیابان‌های اطراف هتل زاگرس پارک کنند.
میهمانان زاگرس داخل هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت هتل زاگرس اراک به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل است. البته توجه داشته باشید که مقدار حجم در نظر گرفته شده برای استفاده از اینترنت رایگان هتل ۵۰۰ مگابایت است. هتل زاگرس در خیابان شهید شیرودی قرار گرفته و منظره پیش روی اتاق‌های آن نمایی از این خیابان، بلوار شهید قدوسی و محوطه هتل است. تمامی اتاق‌های هتل زاگرس اراک مجهز به سیتسم تهویه مطبوع بوده و برای آسایش میهمانان سیستم‌های گرمایش و سرمایش، و سیستم اعلام و اطفاء حریق نیز در اتاق‌ها تعبیه شده است. تمامی اتاق‌های هتل زاگرس اراک دارای مبلمان، یخچال، کمد لباس و دمپایی هستند.
سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها در دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است. صبحانه در صوت درخواست در اتاق سرو خواهد شد اما خدمات روم سرویس در اتاق‌ها ارائه نمی‌شود. میهمانانی که اشیاء و یا مدارک ارزشمندی همراه دارند بهتر است بدانند که برای آسایش خاطر آن‌ها در تمامی اتاق‌های هتل صندوق امانات قرار داده شده است. همچنین برای سرگرمی و راحتی بیشتر میهمانان تلویزیون نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است.
میهمانان در داخل اتاق‌های هتل زاگرس نیز امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. اتاق‌های هتل زاگرس اراک فاقد برخی امکانات مانند چای ساز، بالکن و تلفن است. هتل زاگرس اراک خدمات و امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به اتاق چمدان، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری و خدمات خانه داری اشاره کرد.
دستگاه خودپرداز نیز در هتل زاگرس وجود دارد تا میهمانان برای انجام امور بانکی خود مجبور به ترک هتل نشوند. کارکنان هتل زاگرس خوش برخورد بوده و قسمت پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و پذیرایی از میهمانان است. هتل زاگرس رستورانی زیبا نیز دارد که با منویی متنوع و غذاهایی بسیار خوشمزه در خدمت میهمانان هتل زاگرس اراک است. نقاط قوت هتل زاگرس اراک را می‌توان در موقعیتی بسیار خوب، نظافت اتاق‌ها و هتل، آرامش هتل، صبحانه‌ای دلچسپ، غذاهای خوشمزه رستوران و برخورد خوب کارکنان مشاهده کرد. تنها نکته منفی این هتل را می‌توان نبود برخی امکانات مانند پارکینگ، استخر، فضای سبز، سالن ورزشی، ماساژ، خدمات معلولین، مرکز خرید و ترانسفر فرودگاهی دانست.

اماکن نزدیک هتل زاگرس اراک


فاصله هتل زاگرس اراک تا ایستگاه راه آهن: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل زاگرس اراک تا موزه حمام چهار فصل: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل زاگرس اراک تا مجموعه بازار تاریخی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل زاگرس اراک تا کلیسا مسروپ مقدس: ۲ کیلومتر
فاصله هتل زاگرس اراک تا خانه خاکباز یا موزه مفاخر: ۲ کیلومتر
فاصله هتل زاگرس اراک تا خانه حسن پور: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل زاگرس اراک تا مدرسه سپهدار: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل زاگرس اراک تا دره گردو: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است