search
menu

هتل پیام اراک

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پیام اراک
اماکن نزدیک به هتل پیام اراک

درباره هتل پیام اراک


هتل پیام اراک که با نام هتل بین المللی پیام اراک نیز شناخته می‌شود هتلی چهار ستاره است که چند سال قبل در زمینی که پشت ساختمان میراث فرهنگی و گردشگری اراک قرار داشت با زیربنایی ۳۰۰۰ متر مربعی و در دو طبقه احداث شده است. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۵ در یکی از روزهای اردیبهشت ماه در طراوات و تازگی فصل بهار افتتاح شد.
هتل پیام اراک از جمله هتل‌هایی است که بهترین موقعیت مکانی هتل‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. موقعیت هتل پیام دسترسی میهمانان به سایر نقاط شهر اراک را بسیار آسان کرده است. میهمانانی که در هتل پیام اراک اقامت دارند از یک سو به مراکز تجاری تفریحی و از سوی دیگر به جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی اراک دسترسی خواهند داشت. هتل پیام اراک دارای رستورانی زیبا با منویی متنوع است که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و بین المللی را در ختیار میهمانان قرار می‌دهد. این رستوران در هر ساعت از روز آماده پذیرایی از میهمانان است. میهمانانی که با خودروی شخصی میهمان اراکی‌ها هستند باید اقامت در هتل پیام را جزو گزینه‌های اقامتی خود در نظر بگیرند زیرا در این صورت دیگر مجبور نخواهند شد چندین ساعت از وقت گران بهای خود را صرف پیدا کردن جای پارک کنند چون هتل پیام پارکینگ اختصاصی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. البته توجه داشته باشید که این پارکینگ با هزینه بوده و تنها ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد.
میهمانان هتل پیام امکان اتصال به اینترنت را در هتل خواهند داشت گرچه استفاده از اینترنت مطابق با تعرفه هتل خواهد بود. اتاق‌های هتل پیام پر نور بوده و ترکیب رنگی که در این اتاق‌ها به کار رفته فضایی گرم و صمیمی را بوجود آورده است. تمامی اتاق‌های هتل پیام مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند. پیام نهایت تلاش خود را کرده تا میهمانانش احساس غریبگی نکنند و به همین دلیل امکانات بسیاری را در اتاق‌های خود قرار داده است. خدمات و امکاناتی مانند یخچال، کمد لباس، دمپایی، تلفن و مینی بار (توجه داشته باشید که مینی بار هتل پیام با هزینه است). خدمات روم سرویس و صبحانه نیز در صورت درخواست در اتاق‌های هتل پیام اراک ارائه می‌شود.
سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها از نوع فرنگی بوده و حمام اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است. میهمانان هتل پیام امکان اتصال به اینترنت را داخل اتاق‌ها خواهند داشت. برای سرگرمی میهمانان در تمامی اتاق‌ها تلویزیون قرار داده شده تا در اوقات فراغت خود به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند.
اتاق‌های هتل پیام فاقد امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و صندوق امانات هستند. پیام هتلی دو طبقه است و به همین دلیل برای سهولت در رفت و آمد میهمانان، آسانسور بین طبقات قرار داده شده است. خدمات دیگری مانند خدمات لباسشویی، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط و خدمات بیدار باش در هتل پیام ارائه می‌شود.
هتل پیام دارای تاکسی سرویس، کافی شاپ، اتاق چمدان و فضای سبز است. هتل پیام از کادری حرفه‌ای و خوش رو برخوردار است و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان هستند. هتل پیام فاقد برخی امکانات و خدمات مانند استخر، صرافی، خدمات ترانسفر، فروشگاه و مرکز خرید است.

اماکن نزدیک به هتل پیام اراک


فاصله هتل پیام اراک تا مدرسه سپهدار: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل پیام اراک تا خانه حسن پور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل پیام اراک تا مجموعه بازار تاریخی: ۳.۶ کیومتر
فاصله هتل پیام اراک تا کلیسا مسروپ مقدس: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل پیام اراک تا موزه حمام چهار فصل: ۴ کیلومتر
فاصله هتل پیام اراک تا خانه خاکباز یا موزه مفاخر: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل پیام اراک تا دره گردو: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است