search
menu

مجتمع اقامتی آسمان الیگودرز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع اقامتی آسمان الیگودرز
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله مجتمع اقامتی آسمان الیگودرز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع اقامتی آسمان الیگودرز


مجتمع اقامتی آسمان الیگودرز، یکی از هتل آپارتمان های خوب و یک ستاره با امکانات رفاهی خوب و مرغوب است که در خیابان امام شهرستان الیگودرز واقع شده و برای کسانی که برای گشت و گذار در طبیعت جذاب استان لرستان و الیگودرز به این شهر سفر می کنند، اقامتگاه مناسب و مقرون به صرفه ای به حساب می آید. این هتل آپارتمان با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در مرکز شهر الیگودرز قرار گرفته، در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسیده و آخرین بار در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. این مجتمع در عین حال یک مجتمع تجاری بوده و بخش اقامتگاهی آن که به عنوان هتل فعالیت می کند، با زیربنای ۲۰۰ متر در طبقه آخر بنای ۵ طبقه ای قرار دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند، با نمای زیبایی از شهر از داخل اتاقشان روبرو می شوند. موقعیت مکانی هتل (Aseman Hotel Restaurant) به گونه ای است که به بسیاری از جاهای دیدنی الیگودرز دسترسی آسان دارد.

امکانات کلی هتل


مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما خرم آباد سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند. در این هتل مهمانان می توانند به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته و امور آنلاینشان را در اسرع وقت و بی دردسر انجام دهند. لابی هتل با ظرفیت ۱۰ نفر، برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، نمازخانه، روزنامه، کافی نت، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


از این بنای پنج طبقه ای تنها سه طبقه آن متعلق به بخش هتل و اقامتگاه آسمان است. در این سه طبقه اتاق های متعدد با امکانات گوناگون وجود دارند که در آن ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب برای رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق سیلقه، نیاز و و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. درمجموع ۳۶ تخت داخل اتاق های هتل تعبیه شده و واحدهای هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته و سوئیت های چهار نفره هستند. داخل اتاق های هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی، سیستم گرمایش و سرمایش (کولر آبی، شوفاژ)، یخچال، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان، حوله) و دمپایی وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. برخی اتاق ها دارای بالکن بوده و در صورت درخواست مهمان قابل رزرو هستند.

رستوران هتل


این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت ۹۵ نفر است. رستوران آسمان در طبقه دوم واقع شده و در وعده های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت شامل غذاهای ایرانی، سنتی و گیاهی برای مهمانان تدارک دیده و به صورت منوی انتخابی و باز به مهمانان ارائه می دهد.

فاصله مجتمع اقامتی آسمان الیگودرز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی بنفشه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک صخره‌ای: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا سد حوضیان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار آب سفید: ۷۰.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه گهر: ۷۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار وارک: ۱۹۲ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است