search
menu

هتل تختی اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تختی اهواز
فاصله هتل تختی اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل تختی اهواز


هتل تختی اهواز از هتل‌های ۳ ستاره شهر اهواز است. این هتل که به خاطر میزبانی و مهمان‌نوازی خاص خود شهرت فراوانی در جنوب غربی کشور دارد، در ۲ طبقه از یک ساختمان قرار گرفته و با داشتن فقط ۱۷ اتاق توانسته محیط بسیار آرام و دلنشینی را پدید آورد. کم بودن تعداد اتاق‌های Takhti Hotel باعث شده که کارکنان و دست اندر کاران این اقامتگاه با تمرکز بیشتری به حل مشکلات احتمالی و همچنین خدمت گذاری هر چه بهتر بپردازند. هتل تختی اهواز نزدیکی رودخانه زیبای کارون واقع شده و این موضوع باعث می‌شود که علاوه بر فراهم آمدن فرصت تماشای این رودخانه در ساعات مختلف شبانه روز، مهمانان هتل تختی دسترسی راحت و آسانی به سایر نقاط زیبای شهر داشته باشند.
بنابراین، اقامت در هتل تختی اهواز برای کسانی که می‌خواهند در اسرع وقت نقاط زیبای اهواز را مورد بازدید قرار دهند، گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. جدا از موقعیت مکانی بسیار خوب، محیط داخلی هتل تختی نیز بسیار خوب و مثال زدنی است. با توجه به اینکه هتل تختی اهواز در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد، تمامی قسمت‌های این اقامتگاه بسیار شیک و نو بوده و از مدرن‌ترین استانداردهای هتل‌سازی در ساخت این هتل استفاده شده است. فراهم شدن انواع امکانات ضروری مثل کمد، یخچال، مبل، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی در تک تک اتاق‌های این هتل باعث راحتی و رفاه مهمانان آن گشته است. همچنین جالب است بدانید که هر روز، صبحانه‌ای خوش‌طعم و دلنشین در این اتاق‌ها برای مهمانان سرو می‌شود. غیر از این امکانات، تجهیزات و خدمات اشتراکی زیادی هم در Takhti Hotel آماده استفاده مهمانان شده است.
تجهیزاتی که نظیر آنها را در کمتر هتلی می‌توان دید. برای مثال، سخت است اقامتگاهی ۳ ستاره پیدا کرد که دارای استخر، سونا و جکوزی باشد تا مهمانان آن هتل پس از انجام فعالیت‌های بدنی در زمین ورزشی آن به رفع خستگی بپردازند. جالب است بدانید که هتل تختی اهواز مجهز به چایخانه سنتی، اتاق نگهداری از چمدان‌ها و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ نفر نیز هست. همچنین در این هتل رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر تعبیه شده تا خیال مهمانان از بابت خوردن غذاهای سالم و لذیذ در تمامی ساعات روز راحت باشد.
اگر در سفر به شهر زیبای اهواز، راهتان به هتل تختی افتاد، از اینترنت رایگان و نامحدود آن می‌توانید نهایت استفاده را ببرید. ضمنا، ناگفته نماند که در این هتل، سرویس‌های جالب توجه بسیار زیادی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که برای مثال می‌توان به سرویس کرایه اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، لباسشویی و اتاق تلفن اشاره کرد. فراموش نشود که هتل تختی اهواز از مزایای یک کافی شاپ بسیار شیک برای پذیرایی از مهمانانش نیز بهره می‌جوید. کافی شاپی که محیط آن معنای جدیدی از واژه آرامش را به روح و جسم مهمانانش تلقین می‌کند. تمامی این مسائل باعث شده‌اند که هتل تختی اهواز به الگویی برای سایر اقامتگاه‌های شهر تبدیل شود و اغلب هتل‌هایی که می‌خواهند به موفقیت برسند دست به تقلید از این اقامتگاه بزنند. از این رو، بعید به نظر می‌رسد که یک مهمانان خوش سلیقه هتل تختی اهواز را برای اقامت خود انتخاب کند و از این انتخاب ناراضی و پشیمان باشد.

فاصله هتل تختی اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پل هشتم کابلی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پل سفید: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد رانگونی‌ها: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای معاصر: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار اهواز: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای قاراپت: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آبادان: ۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است