search
menu

هتل سومیا اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سومیا اهواز
هتل سومیا اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سومیا اهواز


هتل سومیا اهواز از هتل‌های ۳ ستاره شهر اهواز است که با امکانات رفاهی بسیار خوب خود توانسته تفاوت‌های بسیار زیادی رقم بزند. این هتل پر طرفدار با قرار گرفتن در خیابان کیانپارس اهواز، فاصله بسیار اندکی با مرکز این شهر زیبا دارد و از این رو، اقامت در آن، به منزله دسترسی سریع و آسان به اکثر نقاط دیدنی شهر خواهد بود. با توجه به اینکه Soumia Hotel به تازگی تاسیس شده است، روح دکوراسیون و هنرهای مدرن را در جای جای این اقامتگاه می‌توان به خوبی لمس کرد. نکته بسیار حائز اهمیتی که در مورد هتل سومیا اهواز همواره مطرح می‌شود، بالا بودن سطح کیفی امکانات این هتل و در عین حال، پایین بودن هزینه اقامت در آن است.
محیط شیک و مدرن هتل سومیا اهواز که در قالب یک ساختمان ۶ طبقه قرار گرفته، شرایط بسیار استانداردی برای اقامت مهمانان پدید آورده است. جالب است بدانید که در این ۶ طبقه فقط ۲۴ اتاق تعبیه شده تا محیط هتل پر سر و صدا نباشد و همواره سکوت و آرامش حرف اول و آخر را در آن بزنند. هتل سومیا اهواز اولین هتل بیزینسی نه فقط در شهر اهواز بلکه در پهنای کل سرزمین خوزستان بوده و از این حیث هم مورد توجه اغلب مهمانان قرار می‌گیرد. رستوران ایرانی این هتل، بهترین غذاها را با نهایت دقت و کیفیت برای مهمانان سرو می‌کند. البته از کنار کافی شاپ هتل سومیا اهواز هم به هیچ وجه نمی‌توان ساده عبور کرد.
زیرا زیبایی‌های این کافی شاپ هر کسی را برای گذراندن لحظاتی در داخل آن ترغیب می‌کند. هتل Soumia Hotel با یک سالن چند منظوره نیز تجهیز شده تا اگر هر یک از مهمانان مراسم خاصی را برای خودش در نظر دارد، بتوان با فراغت و آسودگی مراسم خود را در این مکان برگزار نماید. از دیگر امکانات فراهم شده برای رفاه و راحتی مهمانان در هتل سومیا اهواز می‌توان به آسانسور، دستگاه خودپرداز و اتاق چمدان این اقامتگاه اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که در این هتل، سرویس‌های گوناگونی نیز توسط کارکنان پر تلاش و زحمت کش ارائه می‌شوند.
شاخص‌ترین سرویس‌های هتل سومیا اهواز عبارتند از: روم سرویس، خدمات خانه داری، سرویس لباسشویی، صندوق امانات، دستگاه‌های فکس و فتوکپی و سیستم تهویه مطبوع. ناگفته نماند که فضای سبز هتل سومیا یکی از بهترین مکان‌ها برای کسب آرامش است. این در حالی است که شما می‌توانید فرزند خود را هم به اتاق بازی ببرید تا در آنجا حسابی سرگرم شود و از تک تک لحظات سفر خود به اهواز و اقامت در هتل سومیا این شهر نهایت لذت را ببرد. ناگفته نماند که مهمانان هتل سومیا می‌توانند از پارکینگ این هتل برای تامین امنیت خودروی خود استفاده نمایند. ضمنا، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی در تمامی طبقات هتل سومیا اهواز تعبیه شده‌اند.
با در نظر گرفتن تمام نکات ذکرشده، حال تصمیم با خود شماست که وقتی سفر به شهر زیبایی مثل اهواز را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید و از این راه خوش سلیقه بودن خود را اثبات کرده‌اید، نظرتان در مورد اقامت در اقامتگاه جذابی مثل هتل سومیا چه خواهد بود. مطمئنا، آنهایی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌‌اند، به خوبی می‌دانند که تماشای نخلستان‌های چشم‌نواز اهواز و دیدن زیبایی‌های رودخانه کارون و سایر نقاط توریستی اهواز، با اقامت در هتل سومیا لذت بسیار بیشتری دارد.

هتل سومیا اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز شهر: ۶۰۰ متر
فاصله تا بیمارستان آریا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار اهواز: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا پل سفید: ۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است