search
menu

هتل پرشیا اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرشیا اهواز
هتل پرشیا اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پرشیا اهواز


هتل ۳ ستاره پرشیا اهواز، هتلی۳ ستاره در قلب و مرکز شهر زیبای اهواز و در موقعیتی عالی، آماده ارائه خدمات و امکانات مناسب اقامتی برای مهمانان اهواز است. هتل پرشیا اهواز با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۶ افتتاح گردیده و هتلی تازه ساخت و تمیز می‌باشد. این هتل در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۶۱ واحد اقامتی و ۱۴۸ تخت است. اینترنت وای فای رایگان به صورت نامحدود در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس می‌باشد. موقعیت مکانی هتل پرشیا اهواز بسیار خوب است و به آسانی به بسیاری از مکان‌ها ازجمله رود کارون، فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعدد و همچنین ایستگاه حمل و نقل عمومی دسترسی دارد. برای اقامتی کوتاه مدت و بازدید از جاذبه‌های زیبای اهواز، هتل پرشیا اهواز انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. مهمانان با اقامت در این هتل علاوه بر صرفه جویی در هزینه اقامتی‌شان، مصارف و هزینه‌های حمل و نقلشان نیز تا حدودی کاهش خواهد یافت. زیرا به آسانی می‌توانند به اکثر نقاط شهر از هتل پرشیا اهواز دسترسی داشته باشند.
زمان تحویل اتاق در هتل پرشیا اهواز ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. تمامی اتاق‌های اقامتی هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، مبلمان، یخچال، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق، اینترنت وای فای رایگان، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، دراور، تلفن، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. خدمات خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردند. دید برخی اتاق‌ها از نمای خیابان برخوردار است. راحتی تخت‌ها و نظافت و مرتبی اتاق‌ها از جمله نکات مهم و مثبت هتل پرشیا اهواز هستند.
در طبقه اول هتل پرشیا اهواز یک سالن رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر و یک سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۶۰ نفر برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. ساعات کاری سالن صبحانه خوری از ساعت ۶:۰۰ الی ۹:۳۰ برای صرف صبحانه بوده و ساعات کاری رستوران نیز از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۵:۳۰ برای صرف ناهار و از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۳۰ برای صرف شام می‌باشد. همچنین، یک کافی شاپ نیز در طبقه اول با فعالیت شبانه روزی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را در هر ساعت از شبانه روز برای مهمانان تهیه کرده و ارائه می‌دهد.
جهت تفریح مهمانان یک سالن بیلیارد برای طرفداران این ورزش دوست داشتنی مهیا گردیده است. گذراندن ساعاتی به بازی در این سالن بسیار دلنشین و خوشایند خواهد بود. همینطور، برای دوستداران ورزش و کسانی که به تناسب اندام و سلامتی‌شان در طول سفر اهمیت قائل‌اند، سالن ورزشی با وسایل ورزشی متعدد در نظر گرفته شده است. مهمانان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در سالن ورزشی به تمرین بپردازند.
لابی هتل پرشیا اهواز بسیار بزرگ نیست و تنها ظرفیت ۵ نفر را دارد. با این حال در لابی جهت رعایت حال مهمانان و رفاه آن‌ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، آسانسور، پله اضطراری، صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، خدمات بیدارباش، کپسول آتش نشانی و اینترنت وای فای رایگان در نظر گرفته شده‌اند. همچنین، پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و خدماتی چون روم سرویس، لاندری، خشکشویی، اتو، خدمات اینترنتی، فکس، پرینت و خدمات بیدار باش به مسافران ارائه داده و آن‌ها را در هر زمینه‌ای هدایت و راهنمایی می‌کنند. پرسنل مجرب و کاردان هتل پرشیا اهواز اکثرا به زبان عربی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافران عرب زبان دچار مشکل نمی‌شوند. تمام سعی و تلاش کارکنان هتل پرشیا اهواز فراهم کردن اقمتی راحت و باصرفه برای مهمانان است.

هتل پرشیا اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع اهواز: ۶۴۷ متر
فاصله تا باغ معین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پل سفید: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آستانه علی بن مهزیار اهوازی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا منزل ماپار: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا رودخانه کارون: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا راه آهن: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا رستوران ژاپنی بی بی کیو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان چهارشیر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا برج کیانپارس: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان نخل: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر مهزیار: ۸.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است