search
menu

هتل اکسین اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اکسین اهواز
اماکن نزدیک به هتل اکسین اهواز

درباره هتل اکسین اهواز


یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های اهواز در صنعت گردشگری هتل ۳ ستاره اکسین اهواز است که در سال ۱۳۶۶ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۸۸ جهت ارتقاء سطح کیفیت و بالا بردن میزان رضایتمندی مهمانان مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. این هتل ۲ طبقه دارای ۵۲ واحد اقامتی و ۷۰ تخت می‌باشد.
موقعیت مکانی هتل اکسین اهواز در نزدیکی بزرگراه پاسداران قرار داشته و به ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک است. بدین سبب، مهمانانی که در هتل اکسین اهواز اقامت می‌کنند می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در هزینه کرایه‌ها صرفه جویی کرده و به اکثر نقاط شهر به راحتی دسترسی داشته باشند. میزان خدمات و امکانات ارائه شده در هتل اکسین اهواز در سطح مناسبی قرار دارند و به نسبت هزینه اقامت در سطح خوبی قرار دارند. از جمله خدمات رایگان ارائه شده از طرف هتل اکسین اهواز برای مهمانان اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی بوده و علاوه بر این پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۱۲ خودرو در محوطه هتل در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. گرچه هیچ تضمینی از طرف هتل برای ارائه پارکینگ به مهمانان وجود ندارد، اما مهمانان در صورت نیاز می‌توانند با هتل هماهنگی به عمل بیاورند. و لازم به ذکر است، یک سالن کنفرانس جهت برگزاری انواع مراسمات، سمینارها و همایش‌ها در هتل اکسینن اهواز در نظر گرفته شده است.
زمان تحویل اتاق‌ها در هتل اکسین اهواز ساعت ۱۴ و زمن تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال که از سرویس استفاده نمی‌کنند، رایگان بوده و برای کودکان بالای ۵ سال هزینه نفر محاسبه می‌گردد. تمامی واحدهای اقامتی در هتل اکسین اهواز دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون، شبکه پخش فیلم، میز، مبلمان، یخچال، مینی بار با هزینه، آب رایگان، میز تحریر، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، حمام، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی وجود دارند. خدمات روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌شوند. نظافت و راحتی اتاق‌ها در حد رضایت بخش و مناسب هستند. همچنین، اتاق‌های VIP در صورت درخواست مسافران قابل رزرو و اقامت هستند.
در طبقه همکف هتل اکسین اهواز یک رستوران با ظرفیت ۶۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای متنوع تدارک می‌بیند. ساعات کاری این رستوران در وعده صبحانه از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ ، در وعده ناهار از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و در وعده شام از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ می‌باشد. مهمانان می‌توانند با مراجعه به رستوران در این ساعات معین وعده‌های غذایی خوشمزه نوش جان کنند. همچنین، یک کافی شاپ در همین طبقه وجود دارد که از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ عالیت کرده و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های گوناگون و لذیذ برای مهمانان تدارک می‌بیند.
در لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر که بخش ورودی هتل را تشکیل می‌دهد، جهت رعایت حال مهمانان و آسایش آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، شبکه پخش فیلم، میز، مبل، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفشريال سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، پله اضطراری، زنگ هشدار، کافی نت، تلفن، تاکسی سرویس شبانه روزی، دستگاه ATM، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده‌اند.
در بخش لابی، پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز قرار دارد که به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمت به مهمانان بوده و پرسنل خوش برخورد و صمیمی پذیرش با صبر و شکیبایی به تممی نیازهای مهمانان پاسخ می‌دهند. مهمانان می‌توانند برای درخواست خدماتی همچون لاندری، خشکشویی، روم سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات اینترنتی، خدمات باربری، فکس، فتوکپی، پرینت و ... به پذیرش هتل مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند. تمام پرسنل هتل اکسین اهواز کارآزموده و مجرب هستند و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. کادر زحمتکش هتل اکسین اهواز در برخورد با مهمانان ایرانی و خارجی بسیار صمیمی بوده و نهایت تلاششان را برای کسب رضایت مهمانان انجام می‌دهند. اقامت در هتل اکسین اهواز تجربه خوبی از سفر به اهواز خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل اکسین اهواز


فاصله تا سیتی سنتر مهزیار: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بیلیارد پرشیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه اهواز: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا رستوران ژاپنی بی بی کیو: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا پل سفید: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ معین: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا منزل ماپار: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا کاروان سرای معین‌التجار: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا راه آهن: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا رودخانه کارون: ۱۱.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است