search
menu

هتل نادری اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نادری اهواز
فاصله هتل نادری اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل نادری اهواز


شاید نام مجموعه هتل‌های نادری برایتان آشنا باشد. هتل نادری اهواز هتل ۳ ستاره‌ای است که از زیرمجموعه هتل‌های نادر بوده و برای اولین بار در سال ۱۳۴۲ افتتاح شده است. این هتل در سال ۱۳۹۲ جهت ارتقاء سطح کیفی و افزودن امکانات بیشتر مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل ۵ طبقه دارای ۱۱۵ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت بوده و در مجموع ۲۰۳ تخت دارد. موقعیت مکانی هتل نادری اهواز در مکان بسیار خوب و نزدیک به اکثر اماکن مهم قرار دارد و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند به راحتی به رود کارون، مراکز خرید، باغ معین و بازار امام دسترسی داشته باشند.
هتل نادری اهواز در طبقه -۱ یک پارکینگ با ظرفیت ۱۵ خودرو به طور رایگان برای مهمانان در نظر گرفته است. همچنین، اینترنت وای فای به طور رایگان در سراسر هتل قابل دسترس می‌باشد. اقامت در هتل نادری اهواز در عین مقرون به صرفه بودن، بسیار راحت و دلنشین است.
زمات تحویل اتاق‌ها در هتل نادری اهواز ساعت ۱۴ و زان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد. اتاق‌های اقامتی هتل نادری اهواز دارای امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت آویز، تلفن، اینترنت وای فای رایگان، سرویس بهد اشتی فرنگی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی و آب رایگان هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن بوده و دید اتاق‌ها از نمای کوچه، خیابان و حیاط محوطه تشکیل شده است. خدماتی نظیر خدمات خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق به تمامی اتاق‌ها تعلق داشته و ارائه می‌گردد. نظافت و تمیزی اتاق‌ها از نکات مهم و مثبت هتل نادری اهواز است.
در طبقه همکف هتل یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی از مهمانان پذیرایی می‌کند. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۰:۰۰ ، در وعده ناهار از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و در وعده شام از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ می‌باشد. همچنین، یک کافی شاپ با ظرفیت ۱۵ نفر در طبقه همکف از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و از ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰ با انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها از مهمانان پذیرایی می‌کند.
یک سالن بیلیارد برای دوستداران این ورزش و جهت تفریح و سرگرمی مهمانان در مجموعه هتل نادری اهواز در نظر گرفته شده است که برای گذراندن اوقات فراغت کان بسیار خوبی می‌باشد.
در لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر جهت رعایت حال مهمانان و راحتی آن‌ها امکاناتی چون تلویزیون، مبلمان،سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت رایگان، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی، صندوق امانات، زنگ هشدار، اتاق تلفن (اپراتور) و تاکسی سرویس فراهم شده است. همچنین پذیرش ۲۴ساعته هتل در طبقه همکف و لابی هتل نادری اهواز قرار دارد. تمامی پرسنل هتل و پرسنل فعال در پذیرش بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و به تمامی سوالات و نیاز مهمانان پاسخ می‌دهند. خدماتی چون لاندری، خشکشویی، اتو، تهیه بلیط، فکس، پرینت، فتوکپی، خدمات بیدارباش و خدمات برای معلولین از طریق پذیرش ارائه می‌گردند. پرسنل هتل به زبان‌های عربی و انگلیسی نیز تسلط دارند و در برخورد با مهمانان خارجی بسیار گرم و صمیمی هستند.
تمام سعی و تلاش کارکنان هتل نادری اهواز در راستای فراهم کردن اقامت راحت و آسوده برای مهمانان می‌باشد و اقامت در آن می‌تواند مقرون به صرفه و خاطره انگیز باشد.

فاصله هتل نادری اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع: ۹۳۰ متر
فاصله تا کاروان سرای معین‌التجار: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ معین: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پل سفید: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آستانه علی ابن مهزیار اهوازی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا منزل ماپار: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا رستوران ژاپنی بی بی کیو: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا رودخانه کارون: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان چهارشیر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا برج کیانپارس: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان نخل: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا بیلیارد پرشیا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر مهزیار: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه اهواز: ۱۱.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است