search
menu

هتل باغ معین اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باغ معین اهواز
اماکن نزدیک هتل باغ معین اهواز

درباره هتل باغ معین اهواز


هتل باغ معین اهواز، هتلی است سه ستاره واقع در خیابان نظام وفا اهواز و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری نظیر پل سفید و رودخانه کارون. این هتل با داشتن امکاناتی از قبیل رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، فروشگاه و غیره آماده است تا پذیرای گردشگرانی باشد که برای تماشای دیدنی‌ های شهر پر جاذبه اهواز به این شهر سفر می ‌کنند.
با وجود این که مدت زمان کوتاهی از تاسیس هتل باغ معین اهواز می‌ گذرد، اما این هتل در همین چند سال نیز توانسته است نام و آوازه ای را برای خود دست و پا کند و مورد تحسین و تمجید بسیاری از گردشگران اهواز قرار گیرد. از آنجایی که هتل باغ معین اهواز از ۷۳ باب اتاق برخوردار است، دست گردشگران را برای انتخاب بهترین گزینه اقامتی متناسب با بودجه و نیازشان باز گذاشته است.
همان‌طور که گفته شد هتل باغ معین اهواز از امکانات بسیاری برخوردار است. این هتل با داشتن پارکینگ رایگانی به ظرفیت ۴۰۰ خودرو، خیال میهمانان خود را از بابت پارک خودرو آسوده ساخته است. از دیگر مزایای هتل باغ معین اهواز اختصاص فضایی برای بازی کودکان است. میهمانان در طول اقامت خود در هتل باغ معین اهواز می توانند کودکان خود را در فضای سبز وسیع و پارک کودک محوطه هتل سرگرم و اوقات خوشی را با خانواده خود سپری کنند. گفتنی است که وجود فروشگاه در محوطه هتل باغ معین اهواز سبب شده که میهمانان، بی‌نیاز از فضای بیرون از هتل، به راحتی بتوانند اقلام موردنیاز خود را بدون ترک هتل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنند.
بی‌ تردید داشتن رستورانی باکیفیت از مزایای هر هتلی به شمار می‌ رود و هتل باغ معین اهواز نیز از این مزیت بهره‌مند است. رستوران هتل باغ معین اهواز با داشتن فضایی دل‌نشین و ظرفیتی برابر با ۶۰ نفر قادر است انواع غذاهای ایرانی، دریایی، عربی، فست فود و سنتی را برای میهمانان هتل تهیه و سرو کند. از آنجایی که کلیه غذاهای رستوران هتل باغ معین اهواز در فضایی بهداشتی و تمیز آماده و طبخ می شوند، میهمانان هتل می توانند با خیالی آسوده از طعم لذیذ غذاهای این رستوران لذت ببرند.
ناگفته نماند که هتل باغ معین اهواز از کافی‌شاپ و چایخانه سنتی بسیار خوبی نیز برخوردار است که در طول شبانه روز به میهمانان خود سرویس ارائه می دهد و انواع نوشیدنی ها و دسرهای مختلف را در مدت زمانی کوتاه برای آنان تهیه می کند. دیگر امکانات هتل باغ معین اهواز عبارت‌اند از: صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، لابی، سالن اجتماعات و کپسول آتش‌نشانی.
حال که امکانات کلی هتل باغ معین اهواز را برشمردیم، بهتر است سری به واحدهای اقامتی این هتل بزنیم تا ببینم هر اتاق از چه امکاناتی برخوردار است. در ابتدا باید گفت که هر واحد اقامتی هتل باغ معین اهواز از دکوراسیونی ساده و شیک بهره‌مند بوده و به کلیه اسباب و وسایل اقامتی نظیر مبلمان، میز تحریر، یخچال، آباژور، تلویزیون، لوازم بهداشتی استحمام، کمد لباس و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده است.
خوب است بدانید که تمامی اتاق‌ های این هتل به سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب تجهیز شده‌ و از اینترنتی رایگان برخوردارند. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که هتل باغ معین اهواز از لحاظ امکانات هیچ کم و کاستی ندارد و در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برد. در آخر و با توجه به موارد ذکر شده باید گفت که هتل باغ معین اهواز از برترین هتل های شهر دیدنی اهواز بشمار می رود و قادر است اقامت آسوده و لذت‌بخشی را برای هر گردشگری رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل باغ معین اهواز


فاصله هتل باغ معین اهواز تا باغ معین: ۳۹۰ متر
فاصله هتل باغ معین اهواز تا پل سفید: ۷۰۰ متر
فاصله هتل باغ معین اهواز تا کاروانسرای معین التجار: ۸۱۰ متر
فاصله هتل باغ معین اهواز تا راه آهن: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل باغ معین اهواز تا فرودگاه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل باغ معین اهواز تا رودخانه کارون: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است