search
menu

هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز (مهر اصل)
فاصله هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز (مهر اصل)


در بلوار پاسداران اهواز هتل آپارتمان سه ستاره ایرانیکا اهواز (مهر اصل) واقع شده است که اولین بار در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح و در ۶ طبقه ساخته شده و قبل تر به "هتل مهر" معروف بوده است. در هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز ۳۶ واحد اقامتی مجهز با امکانات کامل و ۸۵ تخت وجود دارد. نزدیک بودن این هتل به بسیاری از اماکن مهم شهر همچون نمایشگاه بین‌المللی و رود کارون از جنبه‌های مثبت هتل بوده و همچنین هزینه مقرون به صرفه و امکانات رفاهی خوب و مناسب از ویژگی‌های مهم و رضایتبخش هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز به حساب می‌آیند. خدماتی همچون اینترنت وای فای و پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند. پارکینگ هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز در محوطه‌ای پشت هتل قرار داشته و به صورت غیرمسقف می‌باشد. با این حال هیچ تضمینی از طرف هتل برای ارائه پارکینگ وجود ندارد. مهمانان درصورت نیاز بایستی با هتل هماهنگ شوند.
زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. در تمامی اتاق‌های هتل امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، دراور، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، میز تحریر، اینترنت رایگان، حمام، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی وجود دارند. دید اکثر اتاق‌ها از نمای شهر تشکیل شده است. خدماتی چون روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی اتاق‌ها تعلق دارد و در صورت درخواست ارائه می‌گردند. خدمات خانه داری روزانه توسط خدمه مربوطه انجام می‌گیرد. مهمانان می‌توانند از بابت راحتی و تمیزی اتاق‌های هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز اطمینان خاطر داشته باشند.
در طبقه اول هتل یک رستوران و کافی شاپ واقع شده‌اند. رستوران هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر در سه وعده اصلی صبحانه (از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۳۰ )، ناهار (از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰) و شام (از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ ) برای مهمانان غذاهای خوشمزه آماده و سرو می‌کند. همچنین، کافی شاپ هتل با ظرفیت ۵۰ نفر از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در حال سرویس رسانی و ارائه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه برای مهمانان می‌باشد.
لابی هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز با ظرفیت ۵۰ نفر جهت رعایت حال مهمانان و راحتی آن‌ها امکاناتی چون مبلمان، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، پله اضطراری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، تاکسی سرویس و کافی نت فراهم کرده است.پذیرش هتل دارای کادر مجرب و خوش برخورد بوده و ۲۴ ساعته به تمامی نیازها و سوالات مهمانان پاسخگو هستند. خدماتی همچون خدمات خانه داری، بیدارباش، لاندری، خشکشویی، اتو، فکس، پرینت، فتوکپی، ترانسفر پولی، روم سرویس ۲۴ساعته، خدمات اینترنتی و تهیه بلیط از طریق پذیرش هتل ارائه می‌گردند. مهمانان در صورت نیاز به هرکدام از این خدمات می‌توانند به پذیرش مراجعه کنند. تمامی کادر و پرسنل به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط هستند و در برخورد با مهمانان خارجی بسیار گرم و صمیمانه رفتار می‌کنند. این پرسنل کاردان تمام سعی و تلاششان را می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای مهمانانشان در هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز فراهم نمایند.

فاصله هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بیلیارد پرشیا: ۹۸۹ متر
فاصله تا نایب ساعی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر مهزیار: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج کیانپارس: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ معین: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای معین‌التجار: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا منزل ماپار: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا پل سفید: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا راه آهن: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا رودخانه کارون: ۹.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است